To ważna informacja dla wszystkich sprzedawców z sektora DS/MLM, którzy budują swój biznes przy pomocy nowych mediów. GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych obsługujący 205 000 klientów z całego świata, utworzył dział edukacji i optymalizacji, który będzie wdrażać innowacyjne na polskim rynku podejście do email marketingu. Jego głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie konwersji z działań email marketingowych prowadzonych przez klientów GetResponse.
Do zadań działu edukacji i optymalizacji należy zaplanowanie oraz realizacja kampanii klienta od początku do końca. Dostarczać on będzie również szereg usług dodatkowych jak: przygotowanie szablonów wiadomości zorientowanych na konwersję, optymalizacja stron zachęcających do zapisu na listę mailingową, integracja kampanii email marketingowej z pozostałymi kanałami komunikacji, np. z mediami społecznościowymi. Głównym celem każdej z tych usług jest przekazanie i implementacja wiedzy, która zaprocentuje zyskami po stronie klienta.
Eksperci z GetResponse będą zaczynać współpracę od szczegółowego audytu działań email marketingowych klienta, a następnie pracować nad długofalową strategią oraz zapewniać okresowe raportowanie z analizą i interpretacją wyników. Współpraca będzie polegać na realizacji założonych wcześniej celów, jak wzrost otworzonych wiadomości, zaangażowania odbiorców czy zysków płynących z email marketingu.
Maciej Ossowski
Działem edukacji i optymalizacji pokieruje Maciej Ossowski, który objął właśnie stanowisko education managera w GetResponse. Maciej jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest redaktorem naczelnym bloga EmailMarketing.pl oraz publicystą wiodących blogów email marketingowych: Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywnie działa w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, EEC, ESPC czy IAB Polska. W GetResponse jest odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim. Maciej bardzo często dzieli się swoją wiedzą na wielu konferencjach i szkoleniach branżowych.
– Lata testów, optymalizacji i kalibrowania działań zorientowanych na generowanie maksymalnych konwersji zaowocowały wiedzą, którą chcemy dziś zaoferować naszym klientom. Wiemy, że takie działania są unikalne na tle innych dostawców rozwiązań email marketingowych działających na naszym rynku i wierzymy, że takie usługi jak audyt czy przygotowanie strategii będą odpowiedzią dla wszystkich klientów, którzy potrzebują nie tylko platformy do wysyłek, ale też rzetelnej wiedzy jak wykorzystać ją do generowania konkretnych rezultatów oraz konwersji – powiedział nam Maciej Ossowski, świeżo upieczony education manager w GetResponse.
Aby współpracować z ekspertami GetResponse nie trzeba korzystać z oferowanej przez firmę platformy mailingowej, a wszystkie usługi mogą być wykonywane w określonych pakietach lub każda z osobna.