„Guide clue życia” Pawła Boreckiego?

by Piotr Hoffmann
844 views

Oto recenzja pierwszej książki Pawła Boreckiego „Pułapki nie tylko w biznesie”, popełniona przez Alinę Warzechę – doktora nauk ekonomicznych, dziekana wydziału nauk ekonomicznych w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości.

Jeśli jesteś Czytelniku gotowy przyjąć krytykę Twojego postępowania, jeśli jesteś gotowy podjąć próbę naprawy swoich błędów, jeśli jesteś przygotowany na metamorfozę i chcesz zmienić swoje życie… to ta książka jest dla Ciebie. Oto ukazał się guide clue życia nie tylko w biznesie. Pierwsza książka Pawła Boreckiego „Pułapki nie tylko w biznesie” stanowi znakomitą pozycję, opisującą najistotniejsze pułapki, w które wpadamy stąpając po ziemi. Nie są to tylko pułapki, w które wpadamy na tle zawodowym, ale przede wszystkim pułapki wynikające z naszego życia codziennego, z niepoprawnych relacji międzyludzkich. W książce na 224 stronach odkrywamy istną skarbnicę porad, jak uniknąć kolejnych błędów. Autor w subtelny sposób, zadając Czytelnikowi mnóstwo pytań, pobudza go do kreatywnego myślenia nakierowanego na rozwiązanie własnych błędów. Czytając, każdy zostaje doprowadzony do pewnego duchowego przebudzenia, do odkrywania rzeczy oczywistych, jakże logicznych i prostych. Innymi słowy Czytelnik staje się ponownym odkrywcą rzeczy, prawd, zjawisk już odkrytych i jednocześnie zapomnianych. Tym samym życie Czytelnika staje się bardziej przejrzyste, sensowne, zrozumiałe i… proste.

Paweł BoreckiPaweł Borecki

Autor przedstawił 37 najbardziej powszechnych błędów popełnianych w życiu zawodowym i osobistym. Każdą pułapkę dokładnie opisał za pomocą dogłębnej analizy przyczyn jej powstawania, a następnie nakreślił jej najbardziej prawdopodobne rezultaty. Gdy opisuje poszczególne pułapki, mocno uwypukla ich związek przyczynowo -skutkowy. Czytając opisy poszczególnych pułapek z twarzy Czytelnika humor i uśmiech nie znika. Pełno w niej dowcipów, obrazowych porównań. Autor zadając bezpośrednie pytania pobudza do odpowiedzi. Pomimo faktu, że porusza kwestie biznesu w MLM rady ukazane w tej pozycji mają charakter uniwersalny. Paweł opisał m.in. takie pułapki, jak: „żyj tu i teraz”, „nie mam czasu”, „ zapisz swoje cele, a osiągniesz sukces”, „ważne żebyś lubił to, co robisz”, „zrobię to dla pieniędzy”, „wprowadzaj do biznesu maksymalną liczbę osób”, „ten biznes nie działa! Ten biznes umiera!”, „narzędzia kosztują pieniądze, trzeba wierzyć ludziom”.

ReklamaReklama

Wszelkie sugestie opisane w tej książce wynikają z głębokich przemyśleń pod wpływem ogromnego doświadczenia zawodowego i osobistego, jakie posiada autor, a celne, proste przemyślenia trafiają do naszych umysłów. Książka jest napisana we wspaniałym stylu i z niezwykle lekkim piórem, zrozumiałym, bezpośrednio skierowanym do Czytelnika. Bezpośrednie zwroty sprawiają wrażenie niekończącej się rozmowy z autorem. Jak sam podkreśla we wstępie:

Ta książka jest niebezpieczna. Sprawi wrażenie, że zobaczysz siebie takim, jakim naprawdę jesteś i pokaże, kim możesz się stać.

Ta ponadczasowa pozycja, to perełka w świecie woluminów, którą chce się oglądać i pieścić w rękach wielokrotnie. Jej niezwykła konstrukcja pozwala na czytanie od dowolnego miejsca. Nie wymaga czytania od deski do deski, co jest niewątpliwie jej atutem, ponieważ współczesny Czytelnik często nie dysponuje dużą ilością czasu, potrzebną do przeczytania lektury jednym tchem. Jednakże czytając ją trudno nie pogrążyć się w jej biegu. Wszystko analizuje się jednym tchem i trudno się od niej oderwać. Ta pozycja, jako jedna z nielicznych inspiruje za każdym razem, kiedy się do niej wraca.

Książkę Pawła Boreckiego „Pułapki nie tylko w biznesie” trzymać będziesz na półce wokół dzieł najbardziej wybitnych osób, słowników, leksykonów, encyklopedii, dzieł do których możesz często sięgać. I będziesz Czytelniku sięgał każdego dnia. Wyśmienity debiut pisarski Pawle – proszę o kolejne „PEREŁKI”!!!

Alina Warzecha jest doktorem nauk ekonomicznych, dziekanem wydziału nauk ekonomicznych w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości. Doradca ekonomiczny firm i przedsiębiorców zarówno tradycyjnych, jak również marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorca, właściciel firmy PHU ALPIO. W swojej karierze zawodowej wielokrotnie pracowała w charakterze specjalisty ds. marketingu, specjalisty ds. public relations, nauczyciela, lektora języka angielskiego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Uczestniczka wielu konferencji naukowych krajowych i międzynarodowych. Autorka wielu opracowań naukowych i badań m.in. na potrzeby Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prelegent wykładów otwartych oraz warsztatów z ramienia Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza. Wyróżniona Nagrodą Rektorską Rektora GWSP za działalność edukacyjną wśród młodzieży na rzecz przedsiębiorczości. Jako pierwsza w Polsce założyła i opracowała autorskie, afirmowe „Seminarium menedżera MLM”. Autorka pierwszej w Polsce pracy naukowej o marketingu sieciowym „Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej”. Prowadzi bloga dotyczącego biznesu MLM i przedsiębiorczości (www.alinawarzecha.blogspot.com)

Mogą Cię również zainteresować