Herbalife inwestuje ponad 400 milionów dolarów w cyfryzację

przez Maciej Maciejewski

Amerykański gigant network marketingu Herbalife Nutrition ogłosił o starcie programu Herbalife One. To nowa inicjatywa cyfrowej transformacji. Platforma Herbalife One zostanie zbudowana na totalnie nowych technologiach i usprawnionych procesach, co zaowocuje większą wydajnością i produktywnością dystrybutorów.

źródlo: Pixabay

– Projekt tej nowej platformy jest wynikiem szerokiej współpracy z naszymi partnerami handlowymi w celu stworzenia technologii, która umożliwi nasz przyszły rozwój poprzez zapewnienie najlepszych w swojej klasie cyfrowych rozwiązań i doświadczeń wszystkim partnerom i ich klientom – powiedział John Agwunobi , prezes i dyrektor generalny w Herbalife Nutrition.

Inwestycja o wartości ponad 400 mln USD obejmuje dodatkowe wydatki do 250 mln USD w ciągu najbliższych trzech lat. Herbalife One opiera się na nowoczesnym i elastycznym podejściu architektonicznym, które obejmuje dogłębną analizę danych i spostrzeżenia, zwiększoną wydajność i szybki czas wprowadzania na rynek przyszłych aktualizacji. Ponad tuzin ulepszeń cyfrowych, które mają zostać wdrożone, obejmuje rejestrację nowych dystrybutorów, wdrażanie i szkolenia, dostępność treści dotyczących zdrowia, nowe narzędzia zakupowe oraz nowe narzędzia do coachingu społecznościowego i wsparcia sprzedaży.

Mogą Cię również zainteresować