Herbalife na nowego dyrektora ds. strategii

przez Maciej Maciejewski

Firma Herbalife ogłosiła powołanie swojego najlepszego dystrybutora na stanowisko chief strategy officer. Stephan Gratziani będzie podlegał bezpośrednio prezesowi i dyrektorowi generalnemu Michaelowi Johnsonowi, ściśle współpracując z kierownictwem wyższego szczebla spółki w celu wdrażania i rozwijania kluczowych inicjatyw strategicznych.

Nowy chief strategy officer w Herbalife będzie również współpracował z wyższym kierownictwem firmy i regionalnymi liderami w celu ulepszenia programów szkoleniowych w zakresie sprzedaży, promowania zaangażowania dystrybutorów i identyfikowania możliwości rozwoju tego biznesu MLM.

Stephan Gratziani ma ponad 32 letnie doświadczenie jako niezależny dystrybutor Herbalife. W tym czasie rozszerzył swoją działalność network marketingową na 70 rynków świata. Został uznany za jednego z trzech najlepszych, niezależnych dystrybutorów spółki na świecie w roku 2022.

W ramach planu marketingowego Herbalife w ubiegłym roku Stephan Gratziani zarobił około 5 milionów dolarów. Jako lider terenowy był integralnym członkiem różnych grup ds. strategii i planowania w firmie i wniósł w ten biznes MLM silne zaplecze analityczne oraz twórczą, innowacyjną przedsiębiorczość.

– Dzięki ogromnemu biznesowi, jaki Stephan Gratziani rozwinął na 70 rynkach jako niezależny dystrybutor udowodnił, że jest bardzo skutecznym strategiem. Nie możemy się doczekać, aż wniesie w nasze przedsiębiorstwo swój zestaw umiejętności i punkt widzenia dystrybutora, aby wprowadzać innowacje właśnie teraz, gdy modernizujemy się i przechodzimy do następnego rozdziału wzrostu – powiedział Michael Johnson, prezes i dyrektor generalny.

Mogą Cię również zainteresować