źródło: Flickr
Produkty te zostały wprowadzone na 95 rynków świata, na których dystrybutorzy firmy budują swoje struktury i obejmują nowe opcje smakowe dla najlepiej sprzedającego się koktajlu Formuła 1 zastępującego posiłek oraz całkiem nowe oferty, takie jak np. koktajl Herbalife China Youth.
Dzięki tym dodatkom poruszająca się w systemie MLM spółka Herbalife ma nadzieję zaspokoić rosnący popyt i zmieniające się pragnienia konsumentów, ale także zapewnić swoim niezależnym dystrybutorom nowe sposoby dotarcia do większej liczby klientów.
– Ponieważ obecnie konsumenci na całym świecie myślą bardziej holistycznie o swoim zdrowiu, powinni zrozumieć, jaki wpływ może mieć suplementacja energetyczna na uzupełnianie braku równowagi żywieniowej i zmiany zachowań, które są potrzebne do poprawy ogólnego samopoczucia. Nasza poparta naukowo oferta produktowa może zapewnić składniki odżywcze potrzebne do niwelowania szeregu problemów żywieniowych i pomóc ludziom żyć jak najlepiej – powiedział dr Kent Bradley, dyrektor ds. zdrowia i żywienia w Herbalife Nutrition.