Herbalife wprowadziła 106 nowych produktów w pierwszym kwartale 2023 roku

przez Maciej Maciejewski
687 odsłony

W ramach swojego zaangażowania w poszerzanie i rozwijanie oferty produktowej w celu zaspokojenia kluczowych potrzeb konsumentów i promowania zdrowego, aktywnego stylu życia, tylko w pierwszym kwartale 2023 roku firma Herbalife wprowadziła na rynek 106 nowych produktów.

źródło: Flickr

Produkty te zostały wprowadzone na 95 rynków świata, na których dystrybutorzy firmy budują swoje struktury i obejmują nowe opcje smakowe dla najlepiej sprzedającego się koktajlu Formuła 1 zastępującego posiłek oraz całkiem nowe oferty, takie jak np. koktajl Herbalife China Youth.

Dzięki tym dodatkom poruszająca się w systemie MLM spółka Herbalife ma nadzieję zaspokoić rosnący popyt i zmieniające się pragnienia konsumentów, ale także zapewnić swoim niezależnym dystrybutorom nowe sposoby dotarcia do większej liczby klientów.

– Ponieważ obecnie konsumenci na całym świecie myślą bardziej holistycznie o swoim zdrowiu, powinni zrozumieć, jaki wpływ może mieć suplementacja energetyczna na uzupełnianie braku równowagi żywieniowej i zmiany zachowań, które są potrzebne do poprawy ogólnego samopoczucia. Nasza poparta naukowo oferta produktowa może zapewnić składniki odżywcze potrzebne do niwelowania szeregu problemów żywieniowych i pomóc ludziom żyć jak najlepiej – powiedział dr Kent Bradley, dyrektor ds. zdrowia i żywienia w Herbalife Nutrition.

Mogą Cię również zainteresować