ID’EAU otwiera rynek

przez Piotr Hoffmann

Profesjonalne sesje szkoleniowe z zakresu rozwoju osobistego, spotkania z wyjątkowymi osobami, które w swoich dziedzinach nie mają sobie równych – tak wyglądało oficjalne, ogólnopolskie otwarcie rynku ID’EAU, w którym udział wzięła dwustu osobowa grupa liderów społeczności biznesowej tej wyjątkowej marki.

ee

Dwudniowy pobyt w hotelu Warszawianka  był okazją do spotkań i wymiany doświadczeń, a przede wszystkim wzięcia udziału w sesjach szkoleniowych. Na otwarcie, pierwszego dnia historię i fakty z życia marketingu społecznościowego przedstawił zebranym ekspert w tej dziedzinie, redaktor naczelny „Network Magazynu” – Maciej Maciejewski.

Prezes firmy Aqua Vivre Mirosław Gluch wprowadził uczestników spotkania w świat wody. Świat niezwykły i nie do końca znany. Odsłaniając wiele tajemnic i obalając mity dotyczące wody Mirosław Gluch opowiedział o wyjątkowych walorach ID’EAU, które sprawiają, że woda ta dba o nasze zdrowie w długiej perspektywie i nie ma ona dla siebie konkurencji.

O prostym i transparentnym biznesie ID’EAU, czyli biznesie dla każdego, mówił Tomasz Maciejewski. W 10 tygodni od pojawienia się marki ID’EAU na rynku społeczność biznesowa liczy już sobie 1500 osób. – To znakomity wynik, ale tak na prawdę najlepsze przed nami. Jesteśmy pewni jakości naszego produktu i tego systemu, który myślę jest największym wyzwaniem i z wielką pasją będziemy pokazywać ludziom, że warto wybrać nasz produkt, a jednocześnie nauczyć się mądrzej kupować – powiedział Tomasz Maciejewski.

A na finał pierwszego dnia szkolenia miał miejsce jedyny w swoim rodzaju wykład o życiu i motywacji opowiedziany ze swadą, przeplatany trafnymi przykładami, okraszony niebanalnym humorem. Przed społecznością biznesową ID’EAU wystąpił ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący Jacek Walkiewicz – psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, autor programów szkoleniowych i wykładów dla ponad 300 firm. Jego zdaniem przy odpowiednim nastawieniu i motywacji sukces marki ID’EAU jest na wyciągnięcie ręki:

– Potrzeba wielkiej wizji własnego życia w przyszłości, czyli marzeń tego do czego chcemy dążyć – bo im większa wizja tym większa energia. A po drodze pewnie potrzebujemy czegoś banalnego, czyli odwagi do podnoszenia się z upadków i podążania dalej w stronę tej wizji. A z odwagą zawsze wiąże się ogromne zaufanie do siebie, gotowość do podejmowania decyzji i ponoszenia ryzyka i radzenia sobie z takim strachem, który nam towarzyszy, raczej przez całe życie. Ale w tych wielkich chwilach jeśli wiemy, że to co robimy jest dla nas ważne da się ten strach pokonać – przekonywał Walkiewicz.

W drugim dniu uczestnicy szkolenia otrzymali kolejną potężną dawkę wiedzy. Tomasz Zieliński – trener, wybitny specjalista w dziedzinie sprzedaży, poprowadził czterogodzinny warsztat „Jak sprzedawać więcej”. Mówił o tym co robić i czego unikać, by być skutecznym w sprzedaży. Zdaniem eksperta techniki sprzedażowe są kluczowe, ale jeśli produkt jest na prawdę dobry to i bez nich obroni się sam na rynku. – Ten produkt i bez tych technik się sprzeda. Bo ja wierzę w ten produkt. Znam go wprawdzie od niedawna, ale na czele tego projektu stoi wyjątkowy człowiek z wyjątkowym podejściem – Mirosław Gluch. To zdanie, które od niego wczoraj usłyszałem, że wodę ID’EAU robi po to, aby pomagać ludziom – to jest główna idea. Poznałem ludzi, którzy są w tym projekcie: ich etykę, podejście i zupełnie inną mentalność. Dlatego wydaje mi się, że te techniki mogą pomóc, bardzo pomogą, ale ten produkt i tak sobie bez nich poradzi – powiedział Zieliński.

ID’EAU to pierwotnie czysta woda o walorach prozdrowotnych. To wyjątkowy produkt, którego powstanie jest efektem wieloletnich badań i żmudnej pracy zespołu ludzi. Za tą marką stoją lata doświadczeń. Wyróżnia ją przemyślana i spójna wizja tworzenia nie tylko konsumenckiej ale i biznesowej społeczności opartej o unikatowy system dystrybucji, który swoim konsumentom i partnerom daje możliwość zarabiania pieniędzy.

Mogą Cię również zainteresować