IV edycja Polish Businesswoman Congress za nami

by Kinga Kozłowska
1154 views

W dniach 16-17 października 2015 roku w warszawskim hotelu Gromada Lotnisko odbyła się kolejna – IV już edycja niezwykłego wydarzenia, jakim jest Polish Businesswoman Congress, organizowany przez magazyn „Businesswoman & life”.

ee

Kongres, który został przygotowany specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet, rozpoczął się od wirtuozyjnej gry na skrzypcach elektrycznych w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej, natomiast wydarzenie uroczyście otworzyła prezydent miasta stołecznego Warszawy – Hanna Gronkiewicz-Waltz, której pojawienie się na kongresie wywołało duże zainteresowanie. Uczestniczki przywitała również Maria Jolanta Batycka-Wąsik – wójt gminy Lesznowola.

Pierwszy dzień kongresu przebiegł pod hasłem „Transformacja, nowe podejście do biznesu”, a w panelu dyskusyjnym „Z pasji do sukcesu” mogliśmy wysłuchać inspirujących wypowiedzi gości specjalnych. Wśród nich znalazły się kobiety sukcesu: Kalina Ben Sira, Małgorzata Bieniaszewska, Maria Jolanta Batycka-Wąsik, Magdalena Manuela Radke, Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz Grażyna Wolszczak.

W kolejnym panelu zatytułowanym „Być idealną. EFT jako metoda dojścia do źródła” wystąpiła Iwona Sokołowska – trener biznesu, terapeuta energetyczny przy użyciu metody EFT oraz coach. Następnie Magdalena Nowakowska z firmy Business Tools Project Group powiedziała o rosnącym znaczeniu kobiet w biznesie w panelu „Era przywództwa Kobiet”. Kolejnym punktem kongresu był przepiękny pokaz odzieżowej marki SUSSURO. Obuwie do pokazu mody udostępniła marka PRIMAMODA.

W kolejnym panelu wzięła udział Kamila Kubiak, która zapewniała uczestniczki spotkania, iż w myśl Walta Disneya „Jeśli możesz o tym marzyć, to możesz to mieć”. Magdalena Szymańska (Sound Fusion) dała imponujący koncert na skrzypcach elektrycznych, który poruszył serca całej publiczności.

Po krótkiej przerwie, podczas której goście mogli napić się kawy serwowanej przez restaurację SAFRAN, sceną zawładnęła inspirująca Ewa Foley, która mówiła o tym, że w życiu „Najpierw rzeczy najważniejsze….”. Następnie Joanna Rzeźniczak – wiceprezes zarządu Business Support Solution SA poprowadziła panel „Work life balance – deleguj skutecznie w życiu i biznesie”.

Kolejnym punktem programu był panel dyskusyjny „Franczyza pomysłem na biznes”. Pomysły na biznes przedstawili: Zofia Bydałek (Yasumi), Agnieszka Słowik (Rynek Franczyzy.pl) oraz Jerzy Jurecki (TianDe). Marka Alles zaprezentowała jesienną kolekcję kobiecej, seksownej i uwodzicielskiej bielizny w trakcie pokazu mody, do którego obuwie dostarczyła marka PRIMAMODA.

Jako ostatni w tym dniu zaprezentował się niezrównany Jacek Walkiewicz, który jak zawsze pokazał najwyższy poziom wystąpień publicznych. Po konkursie, do którego nagrody ufundowali partnerzy, wystąpiła aktorka, projektantka i wokalistka – Justyna Gugała z krótkim, acz niezwykle emocjonalnym repertuarem. O fryzury prowadzącej kongres Adeli Warać i modelek zadbali styliści z Salonów Piękności MILORD Krystyny Tarasiuk. Makijaże przygotowali wizażyści perfumerii Mon Credo. O piękną, kwiatową oprawę sceny zadbała kwiaciarnia Pani Iwony Hys-Malinowskiej.

Drugi dzień IV Polish Businesswoman Congress odbywał się pod hasłem „Transformacja, nowe podejście do biznesu”. Zgromadzeni goście mieli okazję zobaczyć film podsumowujący pierwszy, niezwykle inspirujący dzień Polish Businesswoman Congress oraz być świadkami energetycznego show na skrzypcach w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej (Sound Fusion).

W panelu dyskusyjnym refleksjami związanymi z pasją i kreowaniem swojej osoby dzieliły się: Monika Zamachowska, Edyta Gorzoń, Marta Komar, Dorota Goldpoint, Agata Wendzonka, Agnieszka Popielewicz oraz dr Izabela Lenartowicz. „Wyzwania ery zmian – transformacja własnej osoby kluczem do transformacji biznesu” – tym zagadnieniem zajęła się na scenie kongresu Anna Kopciowska – coach, trener rozwoju osobistego, założycielka pierwszej w Polsce Praktycznej Szkoły dla Trenerów Rozwoju Osobistego. Następnie wystąpił Andrzej Gondek ze swoim power speech: „Sukces napędzany marzeniami” a o tym, w jaki sposób pozyskać dotację z UE mówiła Aleksandra Olszówka z firmy STARLIT oraz o kwestii podtrzymania więzi z klientem – Eliza Dołżańska-Pietrzak, przedstawicielka firmy SentiNode.

O obecności firmy w internecie – czyli jak można budować biznes przez pozyskiwanie zleceń dla firmy z internetu opowiadał Piotr Surmacki – prezes FACHOWCY.PL, a tuż po nim ambasadorka Estell – Paulina Smaszcz-Kurzajewska zawładnęła sercami uczestniczek kongresu w niezwykle energetycznej i motywującej prelekcji „NIGDY NIE MASZ DRUGIEJ SZANSY NA PIERWSZE WRAŻENIE”. Kolejnym wspaniałym prelegentem była Magdalena Manuela Radke z 4 Brands, która odpowiedziała na pytanie: „Marka osobista i kobieca moc. Jak nie zagubić siebie, kreując JA?” Zaraz potem wystąpił Krzysztof Bartosiak, założyciel marki kosmetycznej nanoBeauty.

Kolejny panel ekspercki należał do Karo Akabal, która w zabawny, błyskotliwy, ale przede wszystkim niezwykle inspirujący sposób przemówiła na temat: „Sex & Money, czyli jak stale czuć pożądanie do własnego biznesu”. Wisienką na torcie był power speech w wykonaniu Mateusza Grzesiaka – międzynarodowego trenera rozwoju osobistego, psychologa, coacha i autora licznych książek.

Podczas kongresu został przeprowadzony konkurs na najładniejsze stoisko wystawiennicze. III miejsce zajął SALON OPTYCZNY TRZASKA, II miejsce wywalczyli KUVIKS i MAZDA BOŁTOWICZ, I miejsce trafiło do marki odzieży damskiej DOROTA GOLDPOINT. Nagrodą dla zwycięzców jest powierzchnia reklamowa w prestiżowym czasopiśmie dla kobiet „Businesswoman & life”.

Całe wydarzenie zostało zwieńczone uroczystym zakończeniem, podczas którego uczestnicy wysłuchali premierowych utworów Lidii Kopani. Chwile po koncercie na salę wjechał tort przygotowany przez restaurację i cukiernię „Smaki Warszawy”, którym świętowano 5 urodziny wydawnictwa Businesswoman & life. Przepyszny tort żurawinowy goście popijali winami: białym i czerwonym, które zapewniła firma STAR WINES.

Podczas drugiego dnia tego inspirującego wydarzenia odbył się zjawiskowy pokaz marki Dorota Goldpoint z udziałem MISS POLSKI 2014 Ewy Mielnickiej przy akompaniamencie muzyki na żywo – zespołu SVRD. W tym dniu swoje kolekcje zaprezentowały również marki VIVITT oraz MUMCIUCH – MM Maternity Concept Store. Buty oraz torebki do wszystkich pokazów dostarczyła marka PRIMAMODA. O fryzury modelek zadbali styliści z sieci Salonów Piękności Milord. Makijaż przygotowali wizażyści reprezentujący sieć perfumerii Mon Credo. Firma PRIMAVERA FURNITURE zapewniła meble do strefy VIP przy scenie. IV edycję Polish Businesswoman Congress poprowadziła w wielkim stylu Adela Warać. Działaniami koordynującymi przygotowanie kongresu zajmowały się: Elżbieta Jeznach, Monika Nogalska, Diana Siemieniec, Wioletta Nadolska oraz Kinga Kozłowska. Hotel GROMADA był partnerem strategicznym i współorganizatorem tego wydarzenia.

Mogą Cię również zainteresować