Jeunesse Global w Audytorium Maximum UJ

przez Marek Wyrzychowski
1315 odsłony

Sobota 20 czerwca 2015 roku dla partnerów biznesowych firmy Jeunesse Global w Polsce minęła pod hasłem „Jeden zespół, jedna rodzina, jedno Jeunesse”. To było pierwsze szkolenie tej firmy w naszym kraju po przejęciu MonaVie…

ee

To historyczne w branży MLM wydarzenie, pierwsze po przyłączeniu do Jeunesse dystrybutorów z firmy MonaVie, miało miejsce w krakowskim  gmachu Audytorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego. O wchłonięciu MonaVie przez Jeunesse informowaliśmy niedawno w artykule „Firma Jeunesse Global kupiła MonaVie”.

Rejestracja 1200 uczestników tego wydarzenia rozpoczęła się już o godzinie 8:30, a z każdą minutą zbliżającą do startu o godz. 10:00 w budynku robiło się coraz tłoczniej. Kiedy wszyscy zajęli miejsca, w auli na scenie pojawił się i przywitał wszystkich gości nowy dyrektor generalny Jeunesse na Europę Centralną – Jarosław Flis.

Tuż po nim głos zabrał Kyle Copeland, prezydent Jeunesse na Europę, który przemówienie rozpoczął od krótkiej prezentacji swojej osoby. Opowiedział uczestnikom o historii i światowych sukcesach firmy oraz niesamowitym rozwoju i wzroście, jaki biznes Jeunesse generuje obecnie w Europie. Copeland zaprezentował nową, europejską kadrę zarządzającą firmy, przedstawił wizję, cele oraz nowe przedsięwzięcia i projekty, nad którymi pracuje Jeunesse.  

Na spotkaniu nie mogło zabraknąć części poświęconej produktom znajdującym się w ofercie Jeunesse, a przecież nikt poza dyrektorem ds. badań produktów – dr Williamem Amzallagiem nie opowie o nich w sposób bardziej rzeczowy. Dr Amzallag podczas swoich dwóch sesji przeprowadził niezwykle treściwe studium mające na celu przeszkolenie uczestników spotkania w zakresie wiedzy naukowej leżącej u podstaw linii produktów do pielęgnacji cery i suplementów Jeunesse oraz prezentację nowego wyrobu firmy – Zen Bodi, który już niedługo pojawi się na rynku.

Jednym z gości specjalnych eventu była rektor Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości, członek rady programowej „Network Magazynu”, dr Alina Vogelgesang wraz z premierą swojej nowej książki „Charakterystyka i przyszłość Multilevel Marketingu w gospodarce polskiej i światowej”. Podczas przerw pomiędzy wykładami można było zakupić nową publikację dr Vogelgesang oraz otrzymać autograf.

Druga część spotkania należała do liderów Jeunesse – tuż po przerwie na scenie pojawił się charyzmatyczny Steve Merritt – światowy lider w biznesie network marketing i sprzedaż bezpośrednia. Jego wystąpienie jak zawsze było niewyobrażalną dawką motywacji i inspiracji. Sporą jego część poświęcił na pokazanie nowej perspektywy mających miejsce zmian.

Przy mikrofonie znaleźli się także czołowi liderzy Jeunesse, diamentowi dyrektorzy z Polski – w pierwszej kolejności kilka słów do uczestników skierowali Irena i Artur Rdzonkowie, traktując o tym jak istotnym jest podjęcie decyzji i konsekwencja w dążeniu do celu: „My wszyscy mamy szansę zostać pionierami. Podążasz drogą i tylko od Ciebie zależy czy dotrzesz do mety” – mówili.  

Porywający Kasia i Piotr Mosio, diamentowi dyrektorzy, dopingowali i mobilizowali do działania. Piotr podkreślał jak ważna w tym biznesie jest wytrwałość i konsekwencja w działaniu. Zachęcał do ciągłej pracy nad sobą i rozwojem swojego biznesu.Uczestnicy komentowali wystąpienie diamentowej pary: „Na takie wykłady możemy chodzić codziennie”.

Sesja końcowa należała do prawdziwych pionierów Jeunesse w Europie i Polsce, pary diamentowych dyrektorów  – Jolanty Sokołowskiej i Waldemara Warzechy. Oboje tworzą doskonały duet zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym i właśnie swoją historią podzielili się w pierwszej kolejności na scenie. Pomimo wielu życiowych trudności i przeciwności losu nie poddali się i nie przestali wierzyć, że decyzja o przyłączeniu się do Jeunesse Global była tą właściwą. W niezwykle pozytywny mówili o założycielach firmy Jeunesse – Randy Rayu i Wendy Lewis, dzięki którym zdecydowali się sięgnąć i wykorzystać tę biznesową szansę. Na forum przekazali także swoje opinie i rekomendacje na temat produktów, poparte kilkuletnim doświadczeniem i praktyką w ich stosowaniu.

Należy podkreślić, iż było to pierwsze wydarzenie, na którym dotychczasowi partnerzy Jeunesse mogli poznać i zintegrować się z partnerami z firmy MonaVie, która 1 czerwca br. oficjalnie stała się częścią Jeunesse Global. Zdaniem władz spółki proces połączenia zakończył się powodzeniem i jest to duży sukces a jak pokazało opisane wydarzenie, integracja sił w postaci doświadczenia, kompetencji i uznania liderów może oznaczać, że teraz Jeunesse idzie na sam szczyt. Jak będzie? Z pewnością przekonamy się o tym w ciągu najbliższych kilku lat…

Mogą Cię również zainteresować