Koncern Herbalife odnawia 3-letnie zobowiązanie dotyczące wyeliminowania globalnego głodu

przez Maciej Maciejewski

Firma Herbalife Nutrition wraz ze swoją organizacją filantropijną Herbalife Nutrition Foundation (HNF) świętowała zainicjowanie trzyletniej kampanii Nutrition for Zero Hunger (NFZH). Inicjatywa skupiała się na wspieraniu organizacji działających na rzecz wyeliminowania globalnego głodu i braku bezpieczeństwa żywnościowego.

W ciągu ostatnich trzech lat działający w systemie MLM koncern Herbalife przekazał na ten cel 7,9 mln USD i zobowiązał się kontynuować swoje dotacje przekazując w ciągu trzech najbliższych lat 21 organizacjom partnerskim i programom działającym na rzecz wyeliminowania braku bezpieczeństwa żywnościowego na całym świecie 2,3 mln USD. Środki zostaną zainwestowane m.in. w edukację, innowacje i rozwój społeczności.

– Nasze nowe zobowiązanie w wysokości 2,3 miliona dolarów jest kolejnym świadectwem zaangażowania firmy w zwalczanie głodu. Współpraca z partnerami, takimi jak World Food Program USA, The Hunger Project, a teraz The Global Food Banking Network, pozwoliła nam na podjęcie nowych działań w dostarczaniu tak potrzebnego żywienia ludziom potrzebującym – powiedział Alan Hoffman, wiceprezes wykonawczy ds. globalnych w korporacji Herbalife Nutrition.

Mogą Cię również zainteresować