źródło: Pixabay
Raport Globalnej Odpowiedzialności 2020 opracowany przez Herbalife zawiera szczegółowe informacje na temat wysiłków firmy na rzecz wspierania inicjatyw społecznych, środowiskowych i filantropijnych, które przynoszą wymierne rezultaty, w tym osiągnięcie ponad 3,8 miliona pozytywnych skutków w roku 2020.
Ta działająca w systemie network marketing firma ogłosiła również konkretne zobowiązania do zainicjowania wielkiego, pozytywnego wpływu na planetę i ludzi do 2030 roku, co upamiętni 50 rocznicę istnienia koncernu.
– Nasze zaangażowanie w żywienie ludzi i planety jest osadzone zarówno w codziennych działaniach, jak i w naszej długoterminowej strategii rozwoju. Razem te siły zmieniają życie, zmieniają świat. Wraz z wydaniem naszego pierwszego Globalnego Raportu Odpowiedzialności ponownie angażujemy się w zasady i pracę z ostatnich czterech dekad, ale co ważniejsze, patrzymy w przyszłość – powiedział John Agwunobi, prezes i dyrektor generalny Herbalife.
Przedstawione w raporcie osiągnięcia obejmują m.in.:
- Darowizna ponad 975 000 posiłków i pudełek na żywność dla rodzin i społeczności.
- Pozytywne dotarcie do ponad 367 000 beneficjentów poprzez partnerstwa non-profit.
- Recykling ponad 766 000 kilogramów opakowań i innych materiałów odpadowych.