Koncern Herbalife wydał pierwszy globalny raport o odpowiedzialności społecznej. Oto jego pozytywne skutki

przez Maciej Maciejewski

Poruszający się w systemie MLM koncern Herbalife Nutrition opublikował inauguracyjny Raport Globalnej Odpowiedzialności 2020, podkreślając swoje zaangażowanie w społecznie odpowiedzialne praktyki operacyjne. Przedstawiamy jego założenia.

źródło: Pixabay

Raport Globalnej Odpowiedzialności 2020 opracowany przez Herbalife zawiera szczegółowe informacje na temat wysiłków firmy na rzecz wspierania inicjatyw społecznych, środowiskowych i filantropijnych, które przynoszą wymierne rezultaty, w tym osiągnięcie ponad 3,8 miliona pozytywnych skutków w roku 2020.

Ta działająca w systemie network marketing firma ogłosiła również konkretne zobowiązania do zainicjowania wielkiego, pozytywnego wpływu na planetę i ludzi do 2030 roku, co upamiętni 50 rocznicę istnienia koncernu.

– Nasze zaangażowanie w żywienie ludzi i planety jest osadzone zarówno w codziennych działaniach, jak i w naszej długoterminowej strategii rozwoju. Razem te siły zmieniają życie, zmieniają świat. Wraz z wydaniem naszego pierwszego Globalnego Raportu Odpowiedzialności ponownie angażujemy się w zasady i pracę z ostatnich czterech dekad, ale co ważniejsze, patrzymy w przyszłość – powiedział John Agwunobi, prezes i dyrektor generalny Herbalife.

Przedstawione w raporcie osiągnięcia obejmują m.in.:

  • Darowizna ponad 975 000 posiłków i pudełek na żywność dla rodzin i społeczności.
  • Pozytywne dotarcie do ponad 367 000 beneficjentów poprzez partnerstwa non-profit.
  • Recykling ponad 766 000 kilogramów opakowań i innych materiałów odpadowych.

Mogą Cię również zainteresować