
To jeden z najstarszych i najbardziej kompleksowych programów etycznej oceny firm, w którym liczy się nie tylko wynik finansowy, lecz przede wszystkim sposób prowadzenia działalności: relacje z pracownikami, klientami, kontrahentami, społecznością lokalną oraz instytucjami publicznymi.
Program Przedsiębiorstwo Fair Play uhonorował liczne firmy za etyczne działania. W tym roku nagrodę odebrała network marketingowa marka FLAVON i to już piętnasty raz z rzędu.
„Z wielką radością i dumą ogłaszamy, że nasza firma w tym roku po raz piętnasty zdobyła polską nagrodę Fair Play, tym razem w stopniu diamentowym! To wyróżnienie wykracza daleko poza nasze codzienne sukcesy: jest oficjalnym potwierdzeniem naszych wartości, uczciwego działania i konsekwentnej jakości pracy.
Nagroda Fair Play nie jest przyznawana łatwo. Jest to wyróżnienie, które otrzymują tylko te firmy, które od lat działają z przykładną transparentnością, etyką i wiarygodnością. Jesteśmy dumni, że FLAVON pod każdym względem spełnia te wysokie wymagania.
Wielu chwali samych siebie, nas natomiast chwalą same nagrody. Ponad 80 prestiżowych w sumie wyróżnień to nie tylko liczba, ale jednoznaczny dowód na to, że to, co reprezentujemy, to konkretna wartość. W nagrodach tych odzwierciedla się wieloletnia konsekwentna praca, zaangażowanie i jakość.
Nagroda Fair Play raz po raz umacnia nas w tym, że idziemy dobrą drogą: z odpowiedzialnością, uczciwością i wysokim poziomem profesjonalizmu służyć wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem” – napisała firma FLAVON w social mediach.


