Mary Kay chce podbić rynek duński

przez Maciej Maciejewski
201 odsłony

Firma Mary Kay zorganizowała wielką konferencję oficjalnie otwierając rynek duński, witając 750 gości w związku z wprowadzeniem swoich produktów i możliwości biznesowych do tego kraju. Dzięki temu strategicznemu posunięciu produkty Mary Kay będą teraz dostępne na wszystkich rynkach skandynawskich i nordyckich dzięki współpracy z Lesley Cosmetics, autoryzowanym dystrybutorem marki w Skandynawii.

źródło: Facebook

Dania, jako jedno z najbardziej egalitarnych społeczeństw na świecie, kładąc duży nacisk na równość płci i prawa kobiet, dobrze wpisuje się w misję network marketingowego projektu Mary Kay, polegającą na wzbogacaniu życia kobiet i ich rodzin.

– Ekspansja na Danię reprezentuje nie tylko niesamowitą strategię wzrostu w Europie, ale także potwierdza nasze zaangażowanie w zapewnianie kobietom niezrównanych możliwości wzmocnienia pozycji i przedsiębiorczości – powiedziała Tara Eustace, prezes Mary Kay na Europę. 

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Lesley Cosmetics w celu przedstawienia Duńczykom naszych wysokiej jakości produktów i wyjątkowych możliwości biznesowych Mary Kay. Wspólnie nie możemy się doczekać zbudowania silnej społeczności niezależnych konsultantów kosmetycznych w Danii i wspierania ich w osiąganiu konkretnych celów – dodała Tara Eustace.

Mogą Cię również zainteresować