źródło: Facebook
Dania, jako jedno z najbardziej egalitarnych społeczeństw na świecie, kładąc duży nacisk na równość płci i prawa kobiet, dobrze wpisuje się w misję network marketingowego projektu Mary Kay, polegającą na wzbogacaniu życia kobiet i ich rodzin.
– Ekspansja na Danię reprezentuje nie tylko niesamowitą strategię wzrostu w Europie, ale także potwierdza nasze zaangażowanie w zapewnianie kobietom niezrównanych możliwości wzmocnienia pozycji i przedsiębiorczości – powiedziała Tara Eustace, prezes Mary Kay na Europę.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Lesley Cosmetics w celu przedstawienia Duńczykom naszych wysokiej jakości produktów i wyjątkowych możliwości biznesowych Mary Kay. Wspólnie nie możemy się doczekać zbudowania silnej społeczności niezależnych konsultantów kosmetycznych w Danii i wspierania ich w osiąganiu konkretnych celów – dodała Tara Eustace.