Mary Kay i Dzień Matki Natury

przez Maciej Maciejewski
241 odsłony

Network marketingowa firma Mary Kay nawiązała współpracę z fundacjami Arbor Day i Keep Lewisville Beautiful, aby zorganizować akcję sadzenia drzew w Railroad Park (USA) z okazji Dnia Matki Natury.

– Dzięki partnerstwu z organizacjami takimi jak te fundacje, wywieramy pozytywny wpływ na środowisko w ekosystemach, w których działamy na całym świecie – powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay. – Ale zmiany zaczynają się na własnym podwórku. Z przyjemnością „upiększamy” naszą społeczność sadząc drzewa, z których skorzystają lokalne rodziny przez przyszłe pokolenia – dodał.

Wolontariusze z Mary Kay posadzili 60 rodzimych drzew wzdłuż szlaków i dróg wodnych w Railroad Park, co symbolizuje 60 rocznicę powstania firmy, która już tak długo wzbogaca życie kobiet i ich rodzin na całym świecie. Park znajduje się cztery mile od najnowocześniejszego centrum produkcyjno-badawczo-rozwojowego Richarda R. Rogersa (R3) należącego firmy Mary Kay. Drzewa posadzone w tym miejscu mają bezpośredni wpływ na społeczności Lewisville, zapewniając bardzo potrzebny cień w przestrzeniach, upiększając tereny rekreacyjne i stwarzając ważne korzyści ekosystemowe w zlewni rzeki Trinity.

Współpraca Mary Kay z fundacją Arbor Day trwa już ponad 16 lat i w tym czasie firma pomogła zasadzić 1,4 miliona drzew na całym świecie. Fundacja Arbor Day to największa na świecie organizacja non-profit zajmująca się sadzeniem drzew. Z kolei Keep Lewisville Beautiful to lokalna organizacja non-profit zajmująca się ochroną środowiska, która współpracuje z podmiotami w celu sadzenia drzew i zapewniania mieszkańcom możliwości dbania o środowisko w Lewisville na terenach publicznych.

Mogą Cię również zainteresować