Mary Kay zachęca młodych do przedsiębiorczości i poszukiwania równości płci w miejscach pracy

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa firma Mary Kay w drugiej odsłonie projektu World Series of Innovation (WSI), który realizuje we współpracy z Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE), zaprosiła osoby w wieku 13-24 lata do znalezienia rozwiązań dla jednych z największych wyzwań z jakimi mamy do czynienia na świecie, jednocześnie wspierając przedsiębiorczy sposób myślenia.

źródło: Pixabay

Wyzwanie to skierowane jest do młodych ludzi, a chodzi o promowanie równości w miejscach pracy dla kobiet i dziewcząt i odnosi się bezpośrednio do wytycznych Zrównoważonego Rozwoju ONZ nr 5 – równość płci. Ponad 3000 uczniów z różnych środowisk zgłosiło już swoje pomysły, a ponad 400 uczniów wzięło udział w wyzwaniu sponsorowanym przez Mary Kay. Trzej zwycięzcy konkursu Mary Kay 2021 to:

Pierwsze miejsce – STEMinists, uczniowie ci stworzyli portal internetowy, który łączy profesjonalistki z młodymi studentkami STEM, jako mentorkami, w celu wzmocnienia kobiecego sukcesu w dziedzinach STEM. Projekt opracowany przez 15-letnią Misaki Nguyen z Silver Creek High School w San Jose w Kalifornii.

Drugie miejsce – Pads for Peace, usługa specjalnych pudełek na produkty kobiece, gdzie przekazuje się podarunek do schroniska dla bezdomnych za każde zakupione pudło. Projekt opracowany przez 14-latki Ashley Cohen, Olivię Mooney i Ashley Simonian z Brentwood School w Los Angeles.

Trzecie miejsce – Black Girls Mean Business, to wirtualny, letni program biznesowy dla czarnych licealistów, który łączy młodych profesjonalistów z mentorami z wiodących w danej branży firm. Opracowany przez 17-latki Briannę Holmes, Alyssę Torres, Rachel Holmes i 18-letnią Cherry Zhang z Silver Creek High School w San Jose w Kalifornii.

– Gratulacje dla zwycięzców tegorocznej edycji World Series of Innovation Challenge! Mary Kay wie, jak ważna jest przedsiębiorczość i jaką rolę odgrywa przedsiębiorczość w dzisiejszym i przyszłym świecie, dlatego co roku inwestujemy w programy i inicjatywy mające na celu wzmocnienie pozycji kobiet i dziewcząt na całym świecie. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani konkurentami i zwycięzcami, którzy podjęli się tego wyzwania i wykazali myślenie przyszłościowe oraz zidentyfikowali wspaniałe możliwości osiągnięcia równości płci w miejscu pracy – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych w Mary Kay Inc.

Mogą Cię również zainteresować