źródło: Pixabay
– Dzięki naszym wielokrotnie nagradzanym produktom i jako numer jeden wśród marek do pielęgnacji włosów premium w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, już od kilku lat otrzymujemy stały strumień zapytań o ekspansję na Francję. Stąd nasza decyzja – powiedział Ray Urdaneta, dyrektor generalny w MONAT.
Firma rozpoczęła podbój Europy w 2018 roku, dodając na listę swoich działań Hiszpanię, Litwę, Polskę, Irlandię i Wielką Brytanię. – Teraz wychodzimy naprzeciw potrzebom francuskich konsumentów poprzez rozszerzenie naszego unikalnego modelu biznesowego i rodzinnej kultury, kompetentnej obsługi i wdzięczności na nowe rynki europejskie poprzez otwarcie działalności we Francji – powiedział Stuart MacMillan, prezes MONAT.
– Nasze holistyczne i innowacyjne podejście do rozwoju produktów kosmetycznych premium, a także dbałość o szczegóły i luksus, w naturalny sposób pasują do rynku francuskiego. Poza tym system MLM jest w tym kraju bardzo popularny i cieszy się wielkim uznaniem oraz szacunkiem – dodał prezes.