źródło: Pixabay
W raporcie zawarto analizę globalnej sprzedaży detalicznej w branży DS/MLM na przestrzeni ostatnich trzech lat, która wykazała, że jej początkowy poziom wynosił 168,1 miliarda dolarów w 2019 roku, szczyt sprzedaży na poziomie 175,5 miliarda dolarów w 2021 roku, a następnie spadek do 172,8 miliarda dolarów w roku 2022.
Globalne dane na temat przedstawicieli sektora direct selling & network marketing podążały podobną krzywą – w 2019 roku liczba dystrybutorów wynosząca 114,8 mln wzrosła do 119,2 mln w 2021 roku, a następnie powróciła do 114,9 mln w roku 2022.
– Jako przewodniczący WFDSA jestem bardzo dumny z siły, odporności i innowacyjności branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Wspólnie wyobraźmy sobie, wymyślmy na nowo i zdefiniujmy na nowo nasz sektor, poruszając się wokół ewoluujących wyzwań i możliwości w ich obrębie – powiedział w oświadczeniu Roger Barnett, przewodniczący WFDSA.