Nathan Moore. Firma Mary Kay ma nowego prezesa globalnej sprzedaży i marketingu

przez Maciej Maciejewski

Nathan Moore będzie odpowiedzialny za wszystkie rynki Mary Kay na całym świecie. W tej nowej roli będzie kierował wszystkimi regionalnymi zespołami kierowniczymi, a także zespołami ds. globalnego marketingu i globalnej strategii, aby jak najlepiej wspierać serce tego biznesu MLM czyli niezależnych dystrybutorów.

źródło: Pixabay

Ta informacja nie powinna być w naszej branży dla nikogo zaskoczeniem po 27 letniej kadencji Nathana Moora w firmie Mary Kay. Do działającego w systemie MLM koncernu dołączył jako współpracownik w 1995 roku i w ciągu zaledwie siedmiu lat awansował na stanowisko prokurenta generalnego, a następnie został powołany do zespołu wykonawczego firmy. W styczniu 2017 roku został mianowany prezesem regionalnym Mary Kay North America, nadzorując rynek amerykański i kanadyjski.

W 1998 roku Nathan był członkiem-założycielem Komitetu Kultury Mary Kay, którego celem jest zachowanie i promowanie wyjątkowej spuścizny i silnych wartości stworzonych przez pionierską założycielkę firmy – Mary Kay Ash. Zasiadał także w radzie dyrektorów fundacji Mary Kay Ash, która przekazała już ponad 88 milionów dolarów organizacjom zajmującym się przemocą domową i badaniami nad rakiem u kobiet.

– Każdy kto zna Nathana wie, że pasjonuje się misją i wizją naszego systemu MLM – powiedział David Holl, prezes i dyrektor generalny Mary Kay Inc. – Prowadzi ludzi z przekonaniem, entuzjazmem i wytrwałością, która… nigdy nie słabnie i jesteśmy pewni, że będzie on nadal napędzał sukces niezależnych dystrybutorów Mary Kay na całym świecie w nadchodzących latach.

Mogą Cię również zainteresować