Nowe pomysły biznesu Herbalife na walkę z głodem

przez Maciej Maciejewski

Z jednej strony postęp naszej cywilizacji wzniósł się na wspaniały etap rozwoju, ale druga strona tego medalu ma ciemniejszy odcień. Ponad 828 milionów ludzi na całym świecie codziennie doświadcza głodu. To jest wielka porażka ludzkości XXI wieku. Jedni kąpią się w luksusie, a inni umierają z braku wody i pożywienia.

źródło: Pixabay

Na szczęście są ludzie, którzy starają się walczyć i zniwelować to zjawisko. W ramach inicjatywy Nutrition for Zero Hunger koncern network marketingowy Herbalife i jej komórka Herbalife Nutrition Foundation (HNF) rozszerzyły współpracę z Feed the Children.

Zobowiązując się do przekazania 550 000 USD w ciągu dwóch lat, ta wiodąca organizacja walcząca z głodem zapewni żywność i materiały edukacyjne potrzebującym dzieciom i rodzinom w Stanach Zjednoczonych, a teraz również w Filipinach, Hondurasie, Gwatemali i Salwadorze. W ramach tego partnerstwa firma Herbalife zobowiązała się również do przekazania rzeczowej darowizny w postaci 10 000 jednostek swojego koktajlu odżywczego Formuła 1 Healthy Meal, który zostanie dodany do amerykańskich programów żywieniowych jeszcze w tym roku.

– Wkraczając w czwarty rok współpracy z Feed the Children w ramach naszej inicjatywy Nutrition for Zero Hunger nie możemy się doczekać, aby pomóc jeszcze większej liczbie ludzi na całym świecie i poprawić ich życie poprzez dobre odżywianie – powiedziała Erin Richards-Kunkel, starszy dyrektor ds. partnerstwa i CSR w Herbalife.

Nowa deklaracja pomoże uzupełnić około 300 000 posiłków dla potrzebujących w całych Stanach Zjednoczonych. Na arenie międzynarodowej partnerstwo będzie wspierać kampanię Feed the Children’s First 1000-Day, która uczy ciężarne matki, jak przygotowywać posiłki zawierające niezbędne witaminy i składniki odżywcze dla siebie i swoich dzieci – od poczęcia do pierwszych dwóch lat życia potomstwa.

– Dzieci nie mogą się rozwijać, jeśli ich podstawowe potrzeby nie są zaspokojone. Szeroko rozpowszechnione globalne problemy, takie jak głód dzieci oraz niedożywienie matek, można rozwiązać tylko wtedy, gdy różne sektory biznesu będą ze sobą współpracować. Partnerzy, tacy jak Herbalife i Fundacja Herbalife Nutrition mają kluczowe znaczenie dla naszej misji dawania nadziei i zasobów tym, którym brakuje podstawowych środków do życia, jednocześnie służąc potrzebującym społecznościom w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie – powiedział Travis Arnold, prezes i dyrektor generalny w Feed the Children.

Zapoczątkowana w 2019 roku inicjatywa Nutrition for Zero Hunger jest zgodna z 2 celem zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych – ZERO GŁODU i koncentruje się na wyeliminowaniu problemu niedożywienia na świecie poprzez wspieranie globalnych organizacji non-profit za pomocą kluczowych zasobów i wiedzy, aby zapewnić potrzebującym dostęp do dobrego odżywiania. Globalni partnerzy, programy i działania żywieniowe promują ciągłą poprawę dostępu do żywności i żywienia na całym świecie oraz zwalczają głód koncentrując się na tworzeniu profesjonalnych ścieżek do zrównoważonego odżywiania.

Mogą Cię również zainteresować