Suportio, Facebook czy Goldenline są pełne gorących, branżowych dyskusji. „Network Magazyn” dociera do coraz nowych Czytelników za pośrednictwem internetu. Networkerzy łamią powszechnie panujące stereotypy, że internet jest tylko dla młodych. Również traktują to medium nie jako sposób na szybki, skuteczny i niedrogi kanał komunikacji, ale jako źródło wiedzy. Obserwując niektóre dyskusje na forum Suportio jestem pewien, że nie były by one możliwe „w realu” – nie tylko przez bariery geograficzne czy czasowe, ale również poprzez większą trudność w przełamywaniu uprzedzeń związanych z przynależnością do poszczególnych „networków”. Internet sprzyja zawiązywaniu znajomości na przekór takim podziałom.
Ale internet to także wiedza. Okazja do obejrzenia tysięcy wartościowych filmów, przeczytania ebooków, przeanalizowania raportów branżowych i uczestniczenia w szkoleniach online (webinarach).
Grupa MLM już od prawie roku wykorzystuje każdą okazję, żeby liderzy MLM mogli korzystać z wiedzy najlepszych ekspertów w czasie szkoleń organizowanych za pośrednictwem portalu Vidnet. Jednak Vidnet to nie tylko szkolenia, to także platforma wideokonferencjna, umożliwiająca samodzielne organizowanie konferencji, szkoleń, webinarów przez liderów. Zespół Vidnetu chciałby poznać jak najlepiej potrzeby i zwyczaje branży MLM, żeby w przyszłości jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania menedżerów z sektora. Stąd zrodził się pomysł na stworzenie ankiety. Zapraszam, w imieniu Grupy MLM, do jej wypełnienia.
Co pięćdziesiąta osoba, która wypełni ankietę otrzyma od nas prezent: roczną prenumeratę „Network Magazynu”!