Nowy Network Magazyn nr 38 już w sprzedaży

przez Marek Wyrzychowski
1684 odsłony

Uspokajamy Czytelników, którzy pytają nas co z nowym Network Magazynem. Informujemy, że dziś odebraliśmy z drukarni i wyłożyliśmy na półki najnowszy numer czasopisma. Gazeta ma 200 stron i składa się z publikacji na temat największych i najważniejszych wydarzeń w biznesie DS/MLM.

Oto drukowana wersja 38 numeru Network Magazynu jedynego w Polsce niezależnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Znów powtórzyliśmy manewr okładkowy i wydrukowaliśmy dwie wersje gazety. No i pamiętajcie, że teraz Network Magazyn jest dostępny tylko i wyłącznie w naszym LeaderShopie. Umowę z Empikiem zerwaliśmy już ponad dwa lata temu…         

Nowe wydanie Network Magazynu jest nader imponujące. Pismo ma jak poprzednio 200 stron i składa się z publikacji na temat największych i najważniejszych wydarzeń w branży DS & MLM które miały miejsce w roku 2017. Znajdziecie w nim wiele network marketingowych reportaży, ekskluzywne wywiady z ludźmi, dla których wielki sukcesu to żadna nowość oraz materiały o tematyce rasowo edukacyjnej, a także arcyciekawe wyniki badań i statystyki na temat biznesu DS & MLM co przyda Wam się każdego dnia podczas pracy.

W tym numerze opublikowaliśmy informacje dotyczące następujących firm i instytucji (kolejność ukazania się w piśmie):

PSSB, Centrum Odszkodowań DRB, Synergy WorldWide, Amway, Oriflame Poland, Eqology, Lavylites, ID’EAU, FM World, Info Credit, Well-U, Vorwerk, DuoLife, Souvre Internationale, Akuna, Bizon Capital, COLWAY, Juice Plus+, Jeunesse Global, Arbonne, Groupe SEB, Tefal, Colway International, CaliVita International, K-Link Poland, ARIIX, Forever Living Products, Herbalife, Pershing Square Capital Management, Extra MLM, LR Health & Beauty Systems, TianDe, Vantis Holding, Perfect Coll, OKG, DXN, Bonofa, Mary Kay, NaLegalu, UOKiK, KNF, Faberlic, SGH, Kancelaria Chałas i Wspólnicy, WellStar.

Ponadto znajdują się w nim treści dotyczące następujących osób (kolejność ukazania się w piśmie):

Ewa Kudlińska-Pyrz, Berta Zoltan, Zbigniew Utko, Tibor Jakabovics, Artur Trawiński, Dariusz Młynarski, Małgorzata Polak, Marcin Matusik, Barbara Szlachta, Wojciech Cmikiewicz, Stanisław Tylenda, Jan Buzalewicz, Bogumiła Mucha, Grzegorz Cieślik, Hubert Cisło, Agnieszka Kowal, Violetta Nowak, Dorota Malik-Ferfecka, Michal Zielke, Adam Kosecki, Grażyna Polańska, Zbigniew Bystrzanowski, Jarosław Zych, Joanna Nowecka, Bożena Stankiewicz, Hanna Ogon, Doug Devos, Sławomir Luter, Jolanta i Andrzej Tłuszcz, Arkadiusz Bochnak, dr Alina Vogelgesang, Piotr Robacki, Piotr Kaczkowski, Kamil Lisicki, Andrzej Mateusiak, Renata Zarzycka, Karolina Szulc, Marzena Kolano, Klaudia Błotko, Marzena Sroka, Sylwia Jackson, Dominika Zenda, Marzena i Jan Tuszyńscy, Bill Ackman, Mark Comer, dr Maciej Waszczyk, Michał Wójcik, Alain Kaj, Krzysztof Diller, Grzegorz Lapanowski, Marek i Magdalena Knycpel, Michał Alczyszyn, Sylwia Falkowska, Marek Opar, Jacek Bartkowiak, Bogumiła Sroka, Katarzyna Marciniuk, Edyta Szulist, Anna Maria Wiśniewska, Tadeusz Musiał, Krzysztof Ignaczak, dr Daniel Wong, prof. dr hab. Piotr Masiukiewicz, Joanna Banach, Waldemar Ruszel, Mikołaj Chałas, Malin Hermansson, Christian Wiesner, Witold Casetti, Kamilla Dąbrowska.

Należy pamiętać, że projekt o nazwie „Network Magazyn” to przede wszystkim informacja, edukacja i promocja skierowana na biznes sprzedaży bezpośredniej i network marketing wśród społeczeństwa, ale również ekskluzywne narzędzie służące do pracy każdemu menedżerowi  reprezentującemu ten sektor. To swoiste „Recruiting Tools-Sponsor Tools”. Dlatego – pomimo faktu, że od kilku lat to jednak portal internetowy jest naszym sztandarowym produktem i nośnikiem przekazu informacji – każdy, kto traktuje ten biznes poważnie i pragnie działać w MLM profesjonalnie, powinien to robić z pięknym, drukowanym pismem pod pachą. Miłej lektury!

Nowy Network Magazyn można kupić tylko tutaj LEADERSHOP

Mogą Cię również zainteresować