Od dwóch wynajętych pokoi do statusu lidera branży. 10 lat DuoLife SA w sektorze DS/MLM

przez Maciej Maciejewski
4847 odsłony

Ile można osiągnąć w niecałe 10 lat? Przykład DuoLife SA – firmy, która z sukcesem zmienia lokalność na globalność wyraźnie pokazuje, że bardzo, bardzo dużo. Jeden z najmocniejszych liderów polskiej branży DS/MLM zaczynał w warunkach dalekich od komfortowych, a dziś coraz śmielej poczyna sobie na zagranicznych rynkach, odważnie aspirując do miana globalnego potentata. Skąd tak ambitne plany? W DuoLife granice i ograniczenia po prostu nie istnieją, co jest kluczem do sukcesu.

Zaufanie, Uczciwość, Szacunek

Początki firmy, za którą stoją czterej współzałożyciele: Bartosz Królikowski, Łukasz Godyń, Norbert Janeczek i Piotr Pacyga, nie należały do najłatwiejszych. Biznes budowany od zera zawsze wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, ale idea stojąca za DuoLife nie pozwoliła nawet na moment zwątpić w sens tego projektu. DuoLife od początku miało być najlepszą firmą dla świata, która stanie się liderem w swojej branży i da przykład, że każdy może wziąć przyszłość we własne ręce. Po niemal 10 latach działalności współzałożyciele firmy mogą powiedzieć, że w dużej mierze spełnili to zadanie.

Podstawą funkcjonowania DuoLife od pierwszego dnia są trzy wartości: Zaufanie, Uczciwość i Szacunek. Podparte konkretnymi działaniami i okazywanym wsparciem, bardzo szybko przeistoczyły się z abstrakcyjnych haseł w coś absolutnie realnego. Wartości stworzyły trwały fundament, na którym współzałożyciele DuoLife – robiąc biznes ze sobą, a nie na sobie, jak często powtarzają – zbudowali firmę, która jest prawdziwą kopalnią możliwości dla tysięcy ludzi na świecie.

– Wartości pozwalają precyzyjnie zdefiniować postawy, którymi kierujemy się w życiu i biznesie. Bardzo ważne było, aby je nazwać, mówić o nich, komunikować, wręcz zarażać nimi inne osoby. Wszystkie nasze działania wynikają właśnie z wartości co sprawia, że jesteśmy transparentni i przewidywalni w pozytywnym znaczeniu tego słowa. To wartości pozwalają budować zaufanie do firmy i wzbudzają poczucie bezpieczeństwa, dlatego zawsze kładziemy na nie wielki nacisk i po prostu w nie wierzymy – mówi Norbert Janeczek, współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej w DuoLife SA.

W branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego firma DuoLife pojawiła się stosunkowo niedawno, bo w 2013 roku. Współzałożyciele zaczynali od dwóch wynajętych pokoi w biurowcu, kilku komputerów i garstki ludzi na pokładzie. Po niemal 10 latach DuoLife to firma o zasięgu globalnym, obecna w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, która co roku dodaje do swojego portfolio kilkanaście nowych produktów i otwiera biura w innych krajach. „American dream”? Raczej polska zaradność, konsekwencja i idea, której Królikowski, Godyń, Janeczek i Pacyga pozostają wierni bez względu na wszystko.

Podstawą działalności DuoLife są trzy filary: Zdrowie, Rozwój i Biznes. Pierwszy jest realizowany poprzez produkcję suplementów diety, kosmetyków oraz żywności funkcjonalnej i wskazywanie korzyści, jakie płyną z ich stosowania. Wszystkie produkty wyróżnia najwyższa jakość oraz unikalny skład, dzięki czemu doceniła je niezmierzona liczba ludzi, która wciąż rośnie. Drugi to kopalnia możliwości, w której każdy może podnieść swoje kwalifikacje i rozwinąć się, korzystając z wiedzy najlepszych trenerów i  liderów biznesowych. Trzeci pozwala z kolei całkowicie odmienić aspekty życia związane z finansami i prowadzi do uzyskania pełnej niezależności finansowej w oparciu o softmarketing® – model biznesowy, którego autorami są Norbert Janeczek i Joanna Gdaniec. W połączeniu filary tworzą wyjątkową mieszankę, która dla wielu klubowiczów spółki okazała się źródłem szczęścia i satysfakcji, pozwalając im zmienić życie na lepsze.

Nieustanny marsz w górę

Prawie dekada działalności w branży to dla DuoLife nieustanny marsz w górę. Rozwoju firmy nie zatrzymała nawet pandemia COVID-19. Wprost przeciwnie, w tym niełatwym okresie wskaźniki pokazujące progres DuoLife wystrzeliły w górę, co przełożyło się między innymi na wzrost zatrudnienia i dołączenie kolejnych struktur, a nawet… innych marek z branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego.

– W naszych działaniach zawsze jesteśmy konsekwentni, etyczni i zdecydowani. Wiemy, jak radzić sobie w przyjaznych warunkach, ale też jak zarządzać kryzysem. Ludzie to doceniają, co najlepiej potwierdza fakt, że dołączają do nas całe struktury z Polski i krajów zagranicznych. Absolutnie przełomowym krokiem były przyłączenia do rodziny DuoLife marek Perfect Coll (w 2021 roku, przyp. red.) oraz INNUBIO (w 2022 roku, przyp. red.), pierwsze w historii polskiego rynku MLM. To pokazuje, że w niełatwych czasach gwarantujemy bezpieczeństwo, jesteśmy godni zaufania, a nasze wartości: Zaufanie, Uczciwość i Szacunek, mają realne przełożenie na naszych klubowiczów – komentuje Bartosz Królikowski, współzałożyciel i prezes zarządu DuoLife SA.

Ostatnie lata to dla DuoLife ciągłe bicie własnych rekordów. Dla przykładu – w październiku 2022 roku firma zorganizowała Szkoleniowy Wyjazd Managerski, ekskluzywną wycieczkę dla Topowych Liderów Klubu DuoLife, w którym udział wzięło ponad 500 osób. Uczestnicy na Riwierę Turecką udali się 3 wyczarterowanymi samolotami, a na miejscu obsługiwało ich aż 10 autokarów.

– Skala przedsięwzięcia była po prostu powalająca, ale byliśmy na to gotowi. Doskonale znamy nasze możliwości i wiemy, co chcemy osiągnąć, ale – choć kolejne sukcesy i rekordy nas cieszą – nie będziemy się zatrzymywać. Szkoleniowy Wyjazd Managerski do Turcji był wspaniałym momentem, pełnym inspiracji i nauki od najlepszych, ale też doskonałej zabawy i celebracji, jednak teraz patrzymy w przyszłość, która zapowiada się jeszcze okazalej – ocenia Piotr Pacyga, współzałożyciel oraz wiceprzewodniczący rady nadzorczej DuoLife SA.

Zagraniczne wyjazdy to oczywiście tylko jeden z wielu profitów, który czeka na klubowiczów spółki. Firma organizuje także eventy online o tematyce biznesowo-rozwojowej: Business Development Seminars International Online i softmarketing® Leaders&Edu Camp Online oraz wielkie eventy stacjonarne z cyklu Today for Tomorrow | International Convention, które odbywają się w Arenie Gliwice – jednej z najnowocześniejszych hal sportowo-rozrywkowych w Polsce. Ponadto klubowicze mogą wziąć udział w DuoLife Founders Club, ekskluzywnym rejsie na pokładzie katamaranu DuoLife Yacht oraz korzystać z firmowego samochodu w ramach Programów Flotowych. Do tej pory firma wydała swoim klubowiczom ponad 900 samochodów! Nagrodą specjalną dla Topowych Liderów Klubu DuoLife jest z kolei event Top Leaders Night czyli prestiżowe wydarzenie poświęcone ich osiągnięciom i sukcesom.

10 lat i… co dalej?

O wyjątkowości DuoLife świadczą przede wszystkim fakty dotyczące firmy, ale także  opublikowany niedawno na portalu Network Magazynu „Raport marketingu sieciowego”, w którym firma z podkrakowskich Więckowic zajęła 4 miejsce. Wyróżnienie jest jak najbardziej zasłużone, bo DuoLife pod wieloma względami wyprzedza konkurencję, bardzo mocno stawiając na innowacyjne rozwiązania, nowoczesne narzędzia, jak na przykład Virtual Presenter, czyli system rekrutacyjno-rozwojowo-biznesowy do pracy online i najwyższą jakość oferowanych produktów.

10 lat działalności to jednak idealny moment nie tylko na podsumowania, ale także na zadanie pytania – co dalej? W przypadku DuoLife przyszłość rysuje się w wyjątkowo jasnych barwach. – Nasza strategia rozwoju, którą skrzętnie realizujemy, zakłada ciągłe wzrosty i ulepszanie każdego aspektu naszej działalności. Bazując na dotychczasowych wynikach, osiąganie kolejnych poziomów i stawianie milowych kroków przychodzi nam z idealną płynnością. Rośniemy z każdym miesiącem, a w planach mamy tylko zwiększanie tempa – dodał Łukasz Godyń, współzałożyciel i wiceprezes zarządu DuoLife SA.

Odpowiedź na pytanie o przyszłość DuoLife może być tylko jedna – będzie dokładnie taka, jak zaplanują to współzałożyciele tego biznesu.

Mogą Cię również zainteresować