
Na uwagę zasługuje fakt, że zysk spółki był prawie dwukrotnie większy w porównaniu do roku 2015. Oriflame jest silną marką w szczególności na rynkach Europy Wschodniej. W Europie Zachodniej i w Niemczech, ten network marketingowy koncern wciąż pozostaje ledwo zauważony.
Oriflame specjalizuje się między innymi w sprzedaży tańszych na rynku produktów kosmetycznych, a od niedawna posiada w swojej ofercie również suplementy diety. Oto film z okazji 50-lecia firmy, założonej w 1967 roku:
Polska spółka Oriflame, choć ostatnio notuje małe spadki, to i tak co roku plasuje się w czołówce firm DS/MLM pod względem wyników finansowych na naszym rynku. Od lat zajmuje drugie miejsce tuż za Avon. W 2013 roku sprzedaż netto Oriflame wyniosła tutaj 269 mln 813 tys. zł, w roku 2014 – 260 mln 377 tys. zł a nasz najnowszy raport dotyczący wyników finansowych (w całości opublikujemy niebawem) branży DS/MLM za rok 2015, wskazuje kwotę sprzedaży netto 249 mln 749 tys. zł.