Peter Strydom. Nowy dyrektor w network marketingowym koncernie Amway

przez Maciej Maciejewski

Firma Amway ogłosiła powołanie Petera Strydoma na stanowisko dyrektora ds. marketingu. Strydom będzie odpowiedzialny za rozwój produktów i działań cyfrowych, które wzbudzają lojalność wobec marki, wzmacniają pozycję niezależnych przedsiębiorców w dalszym budowaniu relacji z klientami i napędzają trwały wzrost całego portfela składającego się ze wszystkich marek Amway.

Peter Strydom

Peter Strydom będzie kierował globalnym zespołem zajmującym się tworzeniem spersonalizowanych doświadczeń konsumenckich online, mobilnych i społecznościowych. Będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Amway – Milindowi Pantowi. Jego zadaniem będą również działania w Globalnym Zespole Liderów Amway. Ten projekt jest kluczowym organem decyzyjnym firmy, który koncentruje się na rozwoju globalnej strategii i dostarczaniu znaczących doświadczeń ABO oraz klientów.

Peter Strydom pracuje w firmie Amway od 1997 roku zajmując różne stanowiska kierownicze w czterech różnych krajach. Ostatnio przez siedem lat był dyrektorem zarządzającym Amway Japan. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym i dyrektorem sprzedaży w Amway Europe. Prowadził również działalność południowoeuropejską dla Amway Europe i krajów śródziemnomorskich. Na początku swojej kariery w Amway, Strydom pełnił funkcję dyrektora generalnego koncernu w Republice Południowej Afryki.

Mogą Cię również zainteresować