Pierwsza, historyczna wizyta założyciela BNI w Polsce

przez Joanna Dąbek
216 odsłony

Jakie są różnice w budowaniu relacji biznesowych w zależności od płci, na czym polega efekt motyla oraz jak odnieść sukces, pomagając innym odnieść sukces? To tematy, na których zna się Ivan Misner…

Dr Ivan MisnerDr Ivan Misner

Na powyższe pytania, podczas konferencji pt. „Uprawiaj networking jak profesjonalista” (5 kwietnia 2013), odpowiedział uznany autorytet, autor bestsellera „Business Networking and Sex (not what you think)”, założyciel największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji  BNI – doktor Ivan Misner.

Grzegorz TurniakGrzegorz Turniak

5 kwietnia br. w auli głównej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zgromadziło się ponad 400 osób związanych z biznesem – przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw. Przybyli  oni na konferencję największego autorytetu w dziedzinie rekomendacji biznesowych – dr Ivana Misnera. Wśród specjalistów poprzedzających wystąpienie doktora byli polscy eksperci: Ryszard Chmura oraz Artur Sójka, a kilkugodzinne spotkanie zakończył wykład „Jak przełamywać lody na eventach biznesowych” polskiego autorytetu w dziedzinie networkingu – Grzegorza Turniaka.

Dr Misner podzielił się z publicznością swoimi doświadczeniami w zdobywaniu rekomendacji, wytłumaczył na czym polega efekt motyla w tworzeniu relacji międzyludzkich oraz dlaczego tak ważna jest inteligencja emocjonalna w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Zdaniem doktora błędem uczelni całego świata jest brak nauczania na temat roli relacji i networkingu w biznesie.

reklamareklama

– Na wszystkich uczelniach świata naucza się tego, jak planować i przeprowadzać wielomilionowe kampanie PR czy kampanie marketingowe. Ale nikt nie pokazuje tego, jak efektywny jest networking. To duży błąd – uważa założyciel BNI. Misner, który do Polski przyjechał po raz pierwszy, podzielił się swoją wiedzą na temat budowania długoterminowych relacji biznesowych opartych na zaufaniu i wyjaśnił dlaczego kobiety są skuteczniejsze w budowaniu długoterminowych relacji.  Doktor powiedział: – Kobiety mają naturalną zdolność dawania rekomendacji. Bliskie są im idee networkingu – zaufanie, profesjonalizm, rozwój. One nie idą do celu najprostszą i najkrótszą ścieżką. Dzieje się tak, ponieważ w tak prosty i szybki sposób, „na skróty”, nie można nawiązać wartościowych relacji. My w BNI uczymy umiejętności budowania długotrwałych relacjiniezależnie od płci.

Ivan Misner jest jednym z czołowych ekspertów w dziedzinie rekomendacji biznesowych. Prestiżowy magazyn „Entrepreneur” nadał mu przydomek „guru networkingu”. „Ojcem nowoczesnego networkingu” ochrzciła go stacja CNN. Jest autorem bestsellerów rankingu „New York Timesa”. Napisał kilkanaście książek na temat networkingu, a swoją filozofię biznesu propaguje na całym świecie. Ze swoimi wystąpieniami i odczytami był już na wszystkich kontynentach. Ivan Misner jest także założycielem BNI Misner Charitable Foundation. Za swą działalność Czerwony Krzyż uhonorował go tytułem „Najbardziej Humanitarnej Osoby Roku”.

Dr Ivan MisnerDr Ivan Misner

Patronami medialnymi seminarium Ivana Misnera „Uprawiaj networking jak profesjonalista” byli: „Brief”, „Dziennik Gazeta Prawna”, MediaRun.pl, „Businesswoman&Life”, Firmy.net, „Gazeta Ubezpieczeniowa” oraz Radioaktywne.pl.

BNI czyli Business Network International została założona w 1985 roku przez Ivana Misnera. BNI to największa na świecie profesjonalna organizacja rekomendacji biznesowych. Obecnie liczy ponad  6200 grup na całym świecie. Tylko w 2011roku członkowie BNI wygenerowali 6,9 milionów rekomendacji, które przyniosły im biznesy o wartości blisko 3,1 miliardów dolarów. W Polsce BNI rozpoczęło swoją działalność w 2006 roku i rozwija się dzięki talentom, kontaktom, reputacji i zaangażowaniu Grzegorza Turniaka. Filozofia BNI oparta jest na zasadzie wzajemności DAJĄCY DOSTAJE, DAJĄCY WYGRYWA (ang. givers gain). Dzięki członkostwu w BNI ludzie interesów zyskują ogromne możliwości pozyskiwania nowych szans na biznes. Ich produkty i usługi mają kilkudziesięciu handlowców-orędowników, ludzi którzy są ich „chodzącą reklamą”.

Mogą Cię również zainteresować