Plany rozwojowe firmy MONAT Global w oparciu o współpracę z Alpine Supply Chain Solutions

przez Maciej Maciejewski

Firma Alpine Supply Chain Solutions ogłosiła, że network marketing o nazwie MONAT Global – międzynarodowy, kosmetyczny koncern branży DS/MLM, rozpoczął działalność w swoim nowym, nowoczesnym obiekcie o powierzchni 150 000 stóp kwadratowych. Historia dzieje się w Doral na Florydzie (USA).

Jak chwali się firma jest to pierwszy kamień milowy w dążeniu MONAT do unowocześnienia swojej dystrybucji towarów i usług w sektorze sprzedaż bezpośrednia i network marketing, a wszystko w celu jeszcze większego wsparcia oraz szybkiego i bezustannego rozwoju.

– Kiedy podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszych możliwości dystrybucyjnych wiedzieliśmy, że musimy współpracować z ekspertami, którzy potrafią wyjść daleko poza nasze bieżące potrzeby – powiedział Matt Warner, starszy wiceprezes i dyrektor operacyjny w MONAT.

– Szukaliśmy najefektywniejszego sposobu realizacji naszych rocznych planów rozwoju i wykorzystania lokalnej, wykwalifikowanej siły roboczej, bez konieczności zwiększania naszych obecnych zasobów. Kluczem było pozbycie się ręcznych procesów. Alpine i Conveyor Solutions Inc. zrozumieli nasze indywidualne potrzeby i byli kreatywnymi architektami, stojącymi za rozwiązaniem, które zawiera inteligentne rozwiązania w zakresie przechowywania i zautomatyzowaną technologię, która pozwala nam wydajnie dystrybuować więcej produktów – dodał Warner.

– Bardzo się cieszymy z faktu, że możemy być małą częścią ważnej działalności MONAT. Opracowywanie zrównoważonych produktów i wspieranie finansowego dobrobytu miliona rodzin na całym świecie każdego roku jest naprawdę niesamowite – skomentował Michael Wohlwend, dyrektor zarządzający w Alpine. – Praca zawsze była i zawsze będzie wyzwaniem w środowiskach biznesu DS/MLM i jesteśmy zachwyceni zainteresowaniem MONAT do wypróbowania innowacyjnych technologii, aby przenieść swoją produktywność na jeszcze wyższy poziom.

W miarę, jak zespół MONAT przystępuje do nowej działalności, przygotowuje się do drugiej fazy planów dystrybucji, które umożliwią spółce wspieranie rozwijającego się międzynarodowego biznesu. Ogólnie rzecz biorąc firma spodziewa się, że inwestycja w łańcuch dostaw zwróci się w ciągu osiemnastu miesięcy.

Mogą Cię również zainteresować