Dyrektor generalny Nikken, Luis Kasuga powiedział: – Jesteśmy dumni z bycia częścią europejskiej gospodarki przez ponad dwie dekady i dziękujemy za lojalność oraz wsparcie naszym europejskim niezależnym konsultantom na przestrzeni lat. Zdajemy sobie sprawę z zakłóceń, jakie może to spowodować i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić płynność biznesową naszym współpracownikom i ich klientom.
Jako główny powód zamknięcia działalności firma podała klimat gospodarczy ostatnich trzech lat. Pomimo maksymalnych wysiłków spółki, coraz wyższe koszty produkcji i braki w łańcuchu dostaw poważnie wpłynęły na jej wyniki finansowe.
Kasuga dodał: – Jesteśmy wdzięczni za możliwość służenia i poznawania wielu niesamowitych osób na przestrzeni tych lat. Personel Milton Keynes pozostanie bohaterami w naszych sercach, nawet jeśli jesteśmy zobowiązani do uhonorowania każdego niezależnego konsultanta i zarejestrowanego klienta najlepszą możliwą obsługą przez ostatni dzień operacji w Europie. Jesteśmy przekonani, że nasza społeczność wellness będzie nadal otrzymywać produkty i usługi tej samej jakości za pośrednictwem naszych innych globalnych jednostek. Życzymy wszystkim jak najlepszej przyszłości.