Pomoc Herbalife Nutrition o wartości 300 000 USD

przez Maciej Maciejewski
548 odsłony

Biznes MLM pomaga ubogim. Charytatywny projekt Herbalife Nutrition Foundation wsparł dwie instytucje w ramach nowej współpracy pomocowej na rzecz specjalnych akcji pomagających niedożywionym dzieciom w Afryce. The Power of Nutrition i Bank Światowy dostały 300 000 dolarów.

Działająca na całym świecie organizacja non-profit o nazwie Herbalife Nutrition Foundation (HNF) ogłosiła nowe, dwuletnie partnerstwo z The Power of Nutrition i Bankiem Światowym. Dotacja w wysokości 300 000 dolarów wesprze dostarczanie podstawowych usług żywieniowych oraz zdrowotnych dla dzieci i rodzin w Rwandzie.

Dzięki nowemu, globalnemu partnerstwu w Rwandzie Fundacja Herbalife Nutrition potwierdziła tym samym swoje zaangażowanie w walkę z głodem na świecie. Dotacja będzie początkowo koncentrować się na programie ograniczania i zapobiegania niedożywieniu. 149 milionów dzieci na całym świecie jest dotkniętych skutkami niedożywienia. W Rwandzie 33% dzieci poniżej piątego roku życia cierpi na fizyczne i poznawcze upośledzenie rozwojowe z powodu niedożywienia.

Te możliwe do uniknięcia konsekwencje wynikające z braku pożywienia wpływają również na lokalny wzrost gospodarczy Rwandy, ponieważ osłabiają potencjał edukacyjny i zawodowy dzieci. Partnerstwo ma zatem na celu poprawę świadomości i dostępu do wysokiej jakości żywienia, a tym samym ma pozytywny wpływ na perspektywy i jakość życia dzieci i całych rodzin.

Alan Hoffman, prezes Herbalife Nutrition Foundation stwierdził: – Wpływ złego odżywiania na dzieci jest alarmujący i mamy nadzieję na dalszy postęp w tym zakresie pionierskiej pracy The Power of Nutrition i Banku Światowego tak, aby zapewnić dzieciom i rodzinom lepszy start i lepszą jakość życia”.

Wysiłki te są nie tylko zgodne z Celem Zrównoważonego Rozwoju ONZ, jakim jest wyeliminowanie głodu na całym świecie, ale także uzupełniają podstawową inicjatywę działającej w systemie MLM firmy Herbalife Nutrition „Odżywianie dla zerowego głodu”, której celem jest zapewnienie ludziom na całym świecie krytycznych zasobów żywieniowych i wiedzy po to, aby wyeliminować głód na świecie. To ogólnoświatowy problem, który obecnie dotyka jedną na dziewięć osób.

– Obecnie ponad dwa miliardy ludzi na całym świecie nie ma regularnego dostępu do odpowiedniego, pożywnego jedzenia, a zgodnie z raportem ONZ o stanie braku bezpieczeństwa żywnościowego z 2021 roku przypadki głodu, braku bezpieczeństwa żywnościowego i niedożywienia, stale rosną. Sytuację pogorszyła globalna pandemia. Zaczynając od firm spożywczych po kluczowych graczy w rolnictwie, od agencji rządowych po podmioty w łańcuchu dostaw, kryzys ten musi być aktywnie rozwiązywany i objęty globalną agendą. Poprzez Fundację Herbalife Nutrition upewniamy się, że wykonujemy swoją część tego zadania – powiedział Mark von der Meden, dyrektor krajowy w DACH.

Akcje charytatywne fundacji zainicjowanej przez network marketing Herbalife to nie tylko Afryka. Trzeba również nadmienić o specjalnych programach finansowania w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a to tylko część programów fundacji Herbalife Nutrition, która od ponad 17 lat walczy z niedoborami żywności. Tylko w 2021 roku instytucja ta przekazała ponad 5 milionów dolarów, aby pomóc ponad 167 organizacjom na całym świecie w dostarczaniu zdrowych posiłków, porad żywieniowych i innego wsparcia dla dzieci i rodzin. Na przykład w regionie DACH środki te trafiają do różnych projektów żywieniowych niemieckiej i austriackiej organizacji charytatywnej na rzecz dzieci oraz domu dziecka Friedau w Szwajcarii.

Mogą Cię również zainteresować