Pragniesz być piękny i żyć zdrowo? Idź na FIT PARTY

przez Marek Wyrzychowski

Bardzo ciekawą koncepcję propagującą zdrowe odżywianie zainicjowała grupa Natalii Ryńskiej z network marketingowej firmy FM WORLD. Za pomocą projektu FIT PARTY ekipa w interesujący sposób połączyła biznes z promowaniem życia w stylu health & wellness.

ee

Wszystko zaczęło się od wprowadzenia na rynek przez działającą w systemie MLM polską firmę FM WORLD nowych produktów wspomagających zdrowie. Premiera suplementów diety z serii Nutricode miała miejsce dwa lata temu, a ich zadaniem jest pomoc w zadbaniu o organizm już na poziomie komórkowym. Nutricode Inner Balance, Slim Extreme, Vitality Boost, Immuno, a także Hair Skin Nails szybko spodobały się dystrybutorom i klientom, więc firma poszła za ciosem. W ofercie zaczęły się pojawiać również produkty regenerujące i utrzymujące organizm w dobrej kondycji…   

Systematycznie opracowywano i dodawano do oferty wiele nowych suplementów, a następnie na bazie wyselekcjonowanej grupy stworzono specjalny program oczyszczająco-odchudzający o nazwie FIT 6 NUTRICODE. Jest to system zakładający zmniejszenie tkanki tłuszczowej i wysmuklenie sylwetki za pomocą zdrowej i zrównoważonej diety oraz suplementów z serii Nutricode. Celem programu jest nie tylko zrzucenie zbędnych kilogramów, ale również poprawa komfortu życia, ogólne polepszenie zdrowia i samopoczucia. System składa się z 6 kroków, gdzie każdy krok trwa miesiąc, ale długość diety jest zależna od tego, ile konkretnie chcemy kilogramów zrzucić.  

Za ciosem poszła również grupa Natalii Ryńskiej. Najpierw jej współpracownicy założyli na Facebooku grupę FIT 6 NUTRICODE. – Grupa powstała z myślą o tych osobach, które podjęły się wyzwania, aby zadbać o zdrowie i wyprofilować swoją sylwetkę. Grupa ma na celu dzielenie się wiedzą i informacjami dotyczącymi postępów w odchudzaniu, polecaniem wyselekcjonowanych przepisów kulinarnych oraz sprawdzonych sposobów na dojście do wymarzonej sylwetki. Takie były nasze założenia. W efekcie miejsce to stało się swoistą „grupą wsparcia”, gdzie każdy może uzyskać profesjonalne wyjaśnienia, a nawet wzajemną pomoc i motywację podczas realizacji swojego zadania – powiedziała nam Natalia Ryńska.

Często ludzie chwalą się tam swoimi zdjęciami dokumentującymi metamorfozy, więc jest to świetne miejsce dla niedowiarków, którzy oprócz gadania potrzebują również twardych dowodów. W tej kwestii naszym zdaniem bardzo dobrym pomysłem okazało się również wyjście z projektem do świata realnego. W pewnym momencie ekipa zaczęła organizować tematyczne spotkania w realu, które nazwano FIT PARTY. Niedawno wzięliśmy udział w jednej z takich akcji, które miało miejsce na Śląsku.

W FIT PARTY uczestniczą liderzy FM WORLD oraz osoby, które są w trakcie programu FIT 6 NUTRICODE. Oczywiście przyjeżdżają również laicy, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie i dowiedzieć się na czym to wszystko w ogóle polega. Można się tam dowiedzieć o najważniejszych aspektach programu, wysłuchać na żywo historie osób, które przez niego przeszły, na własne oczy zobaczyć osiągnięte rezultaty. Uczestnicy przywożą ze sobą przykładowe, własnoręcznie przygotowane potrawy dietetyczne, które oczywiście można spożywać w trakcie trwania tego procesu odchudzania.

Pomysł bardzo nam się spodobał. Polecamy wdrożyć tego typu działania marketingowo-wizerunkowe wszystkim networkerom, którzy budują swoje biznesy w oparciu o podobne produkty. Przecież najlepsi biznesmeni świata często powtarzają jak mantrę, że internet jest świetnym narzędziem do pozyskiwania nowych kontaktów, ale najlepsze rezultaty sprzedażowe osiąga się poprzez spotkania face to face. Wszak sama sprzedaż to przecież nie wszystko. Trzeba jeszcze – zwłaszcza w biznesie marketingu sieciowego – nawiązywać i utrzymywać mocne relacje oraz budować więzi. A jak wiadomo, sam internet nam tego (jeszcze) nie zapewnia. Polecamy.          

Mogą Cię również zainteresować