źródło: Pixabay
Stało się tak częściowo za inicjatywy, takie jak system Feminelle Refill, który zużywa o 73% mniej plastiku w porównaniu z nowymi butelkami i jest wytwarzany za pomocą w 100% odnawialny obiektach zasilanych energią elektryczną oraz przy udziale operacji neutralnych dla klimatu.
Ważna jest również w firmie kwestia równowagi płci z podziałem 60/40 na korzyść mężczyzn w zarządzaniu grupą. Ponadto spółka twierdzi, że cały czas angażuje się w rozwijanie poczucia wspólnoty dla swoich partnerów biznesowych, z których większość to kobiety (58%), pomaga zaoferować umiejętności sprzedażowe i marketingowe, a także daje szansę na zwiększenie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
– Z okazji 55 rocznicy powstania Oriflame z dumą zastanawiam się nad naszymi osiągnięciami i postępem, jaki poczyniliśmy jako firma. Cieszymy się, że od ponad pięciu dekad dostarczamy naszym klientom produkty kosmetyczne oraz odżywcze i nie możemy się doczekać, aby robić to przez wiele kolejnych lat – powiedział Magnus Brännström, dyrektor generalny i prezes Oriflame.
– Jednak miniony rok przyniósł różne wyzwania, w tym wojnę na Ukrainie i blokady w Chinach, które wywarły ogromny wpływ na nas wszystkich. Ponadto doświadczyliśmy spadku sprzedaży – zwłaszcza w Azji, co wraz ze wzrostem cen spowodowanym inflacją wpłynęło na naszą działalność. Pomimo tych wyzwań pozostaliśmy niezłomni w naszym zaangażowaniu w dostarczanie produktów wysokiej jakości. Nasi partnerzy marki są podstawą naszej działalności, a dzięki ich pracy jesteśmy w stanie dokonać realnej zmiany w życiu wielu ludzi. Ich sukces jest dla nas kluczowy, a dzięki szerokiej ofercie produktowej jesteśmy mocni niezależnie od tego, jakie wyzwania nas czekają – dodał prezes.