Rozwój i plany biznesu LR Global na rok 2023

przez Maciej Maciejewski

LR Global Holding GmbH, spółka macierzysta network marketingowego koncernu LR Health & Beauty, opublikowała wstępne dane, które pokazują 5% wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2023 roku. Ta pozytywna trajektoria jest wynikiem strategicznej inicjatywy reorganizacji, którą firma rozpoczęła latem 2022 roku.

źródło: Pixabay

Dzięki temu nowemu rozmachowi firma ogłosiła, że w trzecim kwartale br. planuje wejść na rynek brytyjski. Biznes LR Global jest już obecny w 28 krajach i spodziewa się, że ekspansja na Anglię, Walię, Szkocję i Irlandię Północną zapewni korzystne możliwości rozwoju rynku z dostępem do około 70 milionowej populacji tych czterech krajów.

– Cieszymy się, że ukierunkowane wspieranie rozwoju kariery naszych partnerów przynosi efekty, a LR wraca na ścieżkę wzrostu w pierwszym kwartale 2023 roku. Daje nam to impet do ekspansji na nowe rynki – powiedział dr Andreas Laabs, dyrektor generalny LR Health & Beauty.

– Wchodząc na rynek Wielkiej Brytanii robimy kolejny krok w rozwoju. Biorąc pod uwagę doskonałe warunki biznesowe i kulturę przedsiębiorczości, widzimy w Wielkiej Brytanii ogromne możliwości dystrybucji naszych produktów zdrowotnych i pielęgnacyjnych. Jednocześnie wejście na ten rynek umożliwia naszym partnerom pomyślny rozwój kariery. Dzięki silnej społeczności naszych współpracowników oraz wysokiej jakości produktom „Made in Germany” jesteśmy przekonani, że network marketing LR poradzi sobie na tym terenie bardzo dobrze – dodał Laabs.

Mogą Cię również zainteresować