Rozwój branży. Nowa, polska marka MLM!

przez Marek Wyrzychowski

Nikt w „Network Magazynie” nie ma nic przeciwko konkurencji. Zdrowej konkurencji oczywiście. Dlatego od kilku dni zapalamy nasze redakcyjne żarówki i nadstawiamy dziennikarskie uszy na wieść o… DuoLife.

Coraz głośniej i śmielej docierają do nas zewsząd informacje na temat I Konferencji DuoLife. Zapowiadana w internecie inauguracja zbliża się wielkimi krokami. Na stronie marki w lekko tajemniczej atmosferze widnieją informacje o terminie webinaru. Włączamy film a tu miła niespodzianka. Zaproszenie kieruje do nas powszechnie znany i lubiany „Pan Lotto” – Ryszard Rembiszewski, który przez ponad 20 lat gościł w naszych domach, a z za szklanego ekranu wiele osób uczynił milionerami. To dobre skojarzenie dla biznesu. Jednak na więcej informacji internauci będą musieli poczekać.

ReklamaReklama

Z racji, że przed redakcją „Network Magazynu” nic nie da się ukryć, udało nam się ustalić, iż tajemniczy DuoLife to nowy, całkowicie polski biznes, który swoją działalność będzie prowadził w branży wellness. Firma poinformowała nas, że w związku z wprowadzeniem nowego produktu na rynek, dla swoich przedstawicieli przygotowała niespotykany dotąd plan wynagrodzeń. Uzupełnieniem ma być plan motywacyjny, w którego skład wchodzą liczne wyjazdy, plan samochodowy (przy współpracy z Mercedes-Benz) oraz liczne nagrody – w tym nawet apartamenty. Całość w połączeniu z produktem ma spowodować szybką ekspansje na rynki europejskie i nie tylko. Zobaczymy. Czas pokaże… Nasza redakcja przygląda się całemu projektowi z zainteresowaniem i oczekuje na I Konferencje DuoLife, która odbędzie się 2 października 2013 roku o godz. 19:00 pod tym adresem: http://www.webinar.duolife.eu/  

Mogą Cię również zainteresować