Sarah Crockett. Nowa globalna dyrektor marketingu w firmie Nature’s Sunshine Products

przez Maciej Maciejewski
545 odsłony

Network marketingowa firma Nature’s Sunshine Products ogłosiła, że ma nowego, globalnego dyrektora ds. marketingu. Sarah Crockett została mianowana na to stanowisko kilka dni temu, natomiast oficjalnie pracę w tym zakresie rozpocznie 30 października 2023 roku.

Sarah Crockett

Nowa globalna dyrektor ds. marketingu – Sarah Crockett, to sprawna menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w organizacjach o wysokiej wydajności. Firma NSP stwierdziła, że jej dogłębne doświadczenie w budowaniu marek lifestylowych, wdrażaniu strategii cyfrowych i wielokanałowych, odegra kluczową rolę w pomaganiu Nature’s Sunshine jeśli chodzi o przeniesienie globalnych strategii na wyższy poziom.

Crockett dołącza do Nature’s Sunshine z VF Corporation, gdzie była dyrektorem ds. globalnego marketingu Dickies, kultowej marki lifestylowej, której sprzedaż zbliża się do miliarda dolarów rocznie. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu w Backcountry.com i Burton Snowboards, gdzie kierowała rebrandingiem i strategiami pozyskiwania klientów, skierowanymi do entuzjastów outdooru za pośrednictwem wielu kanałów. Na początku swojej kariery zajmowała wyższe stanowiska marketingowe w firmach REI, Vans, Lucky Brand i Von Dutch.

– Jesteśmy podekscytowani tym, że Sarah dołączyła do kolejnego etapu naszej podróży, gdy chcemy stać się firmą przyszłości zajmującą się suplementami diety – powiedział Terrence Moorehead, prezes i dyrektor generalny. – Jej udokumentowane doświadczenie w budowaniu silnych marek, napędzaniu wzrostu i zdobywaniu nowych pokoleń konsumentów będzie odgrywać ważną rolę w naszej globalnej działalności.

Sarah Crockett posiada tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesowej uzyskany na California State University w Los Angeles i obecnie zasiada w radzie dyrektorów Stance and Rumpl.

Mogą Cię również zainteresować