Sheryl Adkins-Green. Nowy chief experience officer w Mary Kay

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa firma Mary Kay mianowała Sheryl Adkins-Green na stanowisko chief experience officer. W swojej nowej roli menadżerka będzie wspierała działalność niezależnych konsultantek kosmetycznych w drodze po sukces, a wszystko poprzez zintegrowaną obsługę klientów w zakresie 360 stopni.

Sheryl Adkins-Green

Nathan Moore, prezes globalnej sprzedaży i marketingu w Mary Kay, powiedział: – W naszej firmie nic nie liczy się bardziej niż satysfakcjonujące doświadczenie dla niezależnych konsultantek i ich klientów. Tymczasem doświadczenie Sheryl – jako marketera zorientowanego na klienta z naciskiem na niezrównaną obsługę – sprawia, że idealnie pasuje na naszego dyrektora ds. doświadczenia. Jest bardziej niż pasjonatką możliwości oferowanych przez Mary Kay i jesteśmy podekscytowani widząc, jak jej globalna strategia będzie zmieniała życie kobiet na całym świecie.

Sheryl Adkins-Green pracuje w Mary Kay od 2009 roku. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu. Teraz będzie nadal kierowała działem global brand experience division i wewnętrzną agencją kreatywną firmy. Łącząc badania, analizę danych i prognozy trendów, Adkins-Green i jej zespół będą przewidywać potrzeby i oczekiwania niezależnych konsultantek kosmetycznych i ich klientów w ponad 35 krajach świata.

Adkins-Green wnosi do swojej roli znaczące doświadczenie w planowaniu strategicznym, rozwoju biznesu i partnerstwie korporacyjnym. Przed dołączeniem do Mary Kay zajmowała kierownicze stanowiska w Alberto-Culver, Cadbury-Schweppes, CitiGroup i Kraft Foods. Uzyskała z wyróżnieniem tytuł bachelor of science w dziedzinie handlu detalicznego na Uniwersytecie Wisconsin oraz tytuł master of business administration w Harvard Business School.

Mogą Cię również zainteresować