źródło: Pixabay
– Projekt Logility wykazał się głęboką wiedzą branżową i zrozumieniem naszej działalności w systemie MLM oraz związanych z tym faktem wyjątkowych wyzwań. Z niecierpliwością czekamy na wykorzystanie Logility Digital Supply Chain Platform w celu poprawy wydajności naszych procesów całego łańcucha dostaw – powiedziała Natalia Perez-Espinosa, dyrektor ds. technologii i transformacji w Herbalife.
Skupiona na wzmocnieniu wysiłków w zakresie planowania dystrybucji, platforma Logility pomoże zapewnić przejrzystość łańcucha dostaw w Herbalife. Platforma wspiera wgląd w osiąganie wartości produktów i wszelkich procesów logistycznych. W konsekwencji sprawia, że dostawa towarów jest wydajniejsza poprzez określenie, które towary, w jakich ilościach i w jakich lokalizacjach są potrzebne do zaspokojenia oczekiwanego zapotrzebowania klientów.
– Przejrzystość ma coraz większe znaczenie i wpływ na sukces globalnego łańcucha dostaw zwłaszcza, gdy Twoja marka jest zaangażowana w dostosowywanie się do indywidualnych zamówień, tak jak robi to Herbalife Nutrition. Bez odpowiednich narzędzi śledzenie dostawców, informacji i zapasów może być czasochłonne i nieefektywne. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Herbalife Nutrition w ich drodze ku lepszej logistyce i witamy ich zespół w naszej rosnącej społeczności innowacyjnych profesjonalistów łańcucha dostaw – komentuje Allan Dow, prezes Logility.