źródło: NuSkin.com
– Kiedy rozpoczynaliśmy tę inicjatywę ponad 20 lat temu, nigdy nie wyobrażaliśmy sobie trwałego wpływu, jaki wywrze ona na miliony niedożywionych dzieci na całym świecie. Nasze połączone wysiłki wpłynęły na życie milionów ludzi i nie możemy się doczekać dalszego wpływu na kolejne miliony – powiedział Steven J. Lund, prezes zarządu Nu Skin i dyrektor wykonawczy projektu Nourish the Children.
W 2002 roku działająca w systemie MLM firma Nu Skin podjęła działania w celu rozwiązania problemu głodu i niedożywienia wśród dzieci, opracowując inicjatywę Nourish the Children, gdzie główną rolę gra odżywcza żywnością znana jako VitaMeal, opracowana przez naukowców zajmujących się żywieniem w Nu Skin. Liderzy sprzedaży, klienci i pracownicy spółki mogą kupować VitaMeal, a następnie zdecydować się na zatrzymanie go lub przekazanie żywności zewnętrznej organizacji non-profit, która specjalizuje się w dostarczaniu pomocy osobom cierpiącym z powodu niedożywienia i głodu.