Samochód posiada cztery silniki elektryczne, które są sprzężone z dwiema mikro turbinami gazowymi. Można je zasilać paliwem LPG, gazem ziemnym, olejem napędowym lub biopaliwem. Ta specyficzna hybryda osiąga 780 KM mocy i 1600 Nm momentu obrotowego. Na każde koło przypada jeden silnik elektryczny o mocy 195 KM. Turbiny, a każda z nich o mocy 95 KM, mogą doładowywać akumulatory lub dostarczać podczas jazdy moc 180 KM.
Nadwozie zaprojektowano tak, aby odpowiednio kierowane strumienie powietrza dbały o ich chłodzenie. Po sześciogodzinnym ładowaniu samochód ma mieć zasięg 900 km. Na samych litowo-jonowych bateriach pojazd będzie mógł przejechać do 110 km. Przedstawiciele Jaguara podają, że koncept rozpędza się do 330 km/h, a sprint do „setki” zajmuje mu jedynie 3,4 s.
Wnętrze to połączenie luksusu i sportowego ducha marki. Króluje w nim skóra, neopren (sztuczny kauczuk), miękkie w dotyku materiały oraz aluminium. Drzwi przy otwieraniu unoszą się ku górze, kierownica oraz wskaźniki przesuwają się w stronę deski rozdzielczej ułatwiając wsiadanie i wysiadanie.