Ramissio to nowa w świecie MLM marka kosmetyków i suplementów diety zainspirowanych know-how z Dalekiego Wschodu, należąca do koncernu Medicolux Europe s.r.o. Ten network marketing poprzez Czechy i Słowację wchodzi teraz na rynek polski, aby niebawem rozpocząć budowę swoich struktur w innych krajach europejskich. Informowalismy o tym we wrześniu br.
Spotkanie w Brnie rozpoczął od przywitania gości założyciel i właściciel Ramissio – Vladimir Drozd, który po chwili zaprosił na scenę Macieja Maciejewskiego, redaktora naczelnego „Network Magazynu”, aby ten w kilku zdaniach opowiedział o pozycji, jaką obecnie zajmuje biznes sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego w Polsce.
Następnie w kilku merytorycznych wykładach głos zabrali specjaliści, dla których sukces w tej branży nie jest niczym nowym. Helena Jirowá omówiła specyfikę działania produktów z owoców goji oraz kolagenu, aloesu i acai, a Iwana Doležalowá wyjaśniła zasady wpływu na ludzki organizm plastrów detoksykacyjnych. Zagadnieniami motywacyjnymi oraz wskazówkami jak konkretnie zarabiać pieniądze zajęli się: Juraj Lančarič, Miloš Komprs, Věra Dvořáková, Lenka Bednářová, Jana Krauskopfová, Romana Plačkowá i Michal Karmazin. Na koniec miała miejsce świetna prelekcja doktora Vladimira Savčenko.
W trakcie tego spotkania najlepszym dystrybutorom przyznano wiele awansów na wyższe pozycje w planie marketingowym Ramissio a także mnóstwo nagród pieniężnych, produktowych, bilety na zagraniczne wycieczki oraz kilka nowych samochodów.
Event w Brnie potwierdził, że w Czechach i na Słowacji rozwój firmy jest dynamiczny. Jak będzie w Polsce? Pierwsi w Ramissio Polacy wzięli udział w tym spotkaniu ale wszystko w rękach właściciela firmy a przede wszystkim zapewne będzie to uzależnione od wkładu pracy i zaangażowania jej liderów. Jedno, jak zawsze, jest pewne – o wszystkim będziemy informować.