Synergy: relacja z wydarzenia „Nowe Horyzonty”

przez Piotr Hoffmann
802 odsłony

To był weekend pełen edukacji, motywacji i celebrowania wielu sukcesów. W dniach 18-19 października br. w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbył się ogólnopolski event „Nowe Horyzonty” firmy Synergy WorldWide Polska.

ee

Nieco wcześniej, w dniach 25-27 września br. w przepięknej Barcelonie odbył się europejski zjazd działającego w systemie MLM międzynarodowego koncernu Synergy, gdzie ogłoszono wprowadzenie przez ten biznes na teren Europy nowych linii produktowych z kategorii kontroli wagi oraz napojów energetycznych.  W ten sposób konsumenci na 15 europejskich rynkach otrzymali możliwość zakupu wysokiej jakości koktailów SLMsmart zastępujących posiłek oraz napojów energetycznych e9 opartych na naturalnych składnikach, bez dodatku cukru.

Na spotkanie menedżerów reprezentujących network marketing Synergy w Warszawie przybyło wielu gości specjalnych. Mads Oestvang z Norwegii, najbardziej utytułowany lider Synergy WorldWide w Europie o randze presidential executive, który w sobotę poprowadził wykład o przywództwie, a w niedzielę wykonał dla uczestników 4 godzinny warsztat szkoleniowy, dotyczący budowania biznesu. Stacy Glovsky z USA, wiceprezes ds. marketingu Synergy/NSP przeprowadziła szczegółową prezentację dostępnej również już w Polsce, nowej linii produktowej.  Mówiła również o trendach i tendencjach w wellness oraz o ogólnej sytuacji zdrowotnej ludzi na całym świecie.

Dr Jolanta Nalewaj-Nowak, psychodietetyk, kierownik studiów podyplomowych w poznańskiej SWPS, certyfikowany psychoonkolog, poruszyła tematykę problemów związanych z niewłaściwym odżywianiem i wynikającymi z tego konsekwencjami. Radziła jak zadbać o siebie i jak wprowadzić nowe produkty do swojej codziennej diety. Podczas spotkania dr Jolanta świętowała również niemały, prywatny sukces w marketingu sieciowym – awans w strukturach Synergy na rangę silver.

Gospodarz spotkania Radosław Baszyński, dyrektor generalny Synergy WorldWide na Polskę i Czechy, zadbał o firmowe nowości ogłaszając start polskiej edycji „Wyzwanie SLMsmart”. – Cel tego programu to przede wszystkim same dobre rzeczy dla wszystkich ludzi – transformacja i zmiana wizerunku poprzez zrzucenie zbędnych kilogramów w czym pomóc mają oczywiście nasze produkty. Uczestnicy, którzy podejmą się tego wyzwania, oprócz zrobienia czegoś pozytywnego dla siebie i swojego zdrowia, mogą wygrać iPhone6, iPad mini oraz produkty SLMsmart/e9 – powiedział nam Baszyński.

Zdrowie jest bardzo ważne, ale pieniądze też są potrzebne. Na wydarzeniu nie mogło więc zabraknąć świętowania awansów na wyższe pozycje w planie marketingowym firmy, co oczywiście w tej branży ma bezpośredni wpływ na wyższe zarobki. Gratulacje, nagrody i wyróżnienia otrzymali m.in. team leaderzy – Eugeniusza Deka z Lubina, Lidia i Mieczysław Pronińscy z Elbląga, Joanna i Wiesław Janikowscy z Gdańska oraz najnowszy team manager – Robert Cieślik z Mińska Mazowieckiego. Oprawą artystyczną całego eventu zajął się znakomity zespół wokalny „The Voices” – finaliści programu xFactor.  Dali naprawdę niezłego czadu. 

– Te niezwykłe dwa dni to początek kolejnego, wielkiego wzrostu jaki jest jeszcze przed nami w Polsce i w całej Europie. Nowe promocje i możliwości biznesowe związane z prezentacją nowej linii produktowej z kategorii kontroli wagi otwierają przed nami „Nowe Horyzonty”. Wszystkim naszym dystrybutorom życzę ogromnych sukcesów – dodał Radosław Baszyński. 

Mogą Cię również zainteresować