Telefonia komórkowa już jesienią w FM GROUP Polska

przez Katarzyna Wagner
703 odsłony

Już jesienią 2009 roku dystrybutorzy FM GROUP Polska będą mogli korzystać z nowego produktu: usług telefonii komórkowej. Firma planuje debiut na rynku telekomunikacyjnym.

– Telefonia komórkowa to usługa, którą chcemy zaproponować zarówno naszym obecnym i przyszłym dystrybutorom, jak i klientom kupującym produkty FM GROUP – powiedział nam Artur Trawiński, właściciel FM GROUP Polska. – Z jednej strony, chcemy dać naszym dystrybutorom narzędzie do pracy, z którego i tak do tej pory korzystali, z drugiej zaś pragniemy poszerzyć ofertę firmy o atrakcyjny produkt do sprzedaży. Dzięki współpracy z największą polską siecią komórkową będziemy mogli zaoferować użytkownikom wysoką jakość usług mobilnych.

Założona w 2007 roku FM GROUP Mobile Sp. z o.o. współpracuje z firmą
Polkomtel SA (operatorem sieci Plus GSM, którego sieć Plus obecnie obejmuje swym zasięgiem aż 98% terytorium Polski). Dotychczas firma podpisała umowy typu MVNO (Mobile Virtual Network Operator) z m.in. mBankiem, Gadu-Gadu, Carrefour, Telefonią Dialog oraz w zakresie roamingu krajowego z P4, operatorem sieci Play.

Oferta operatora FM GROUP Mobile Sp. z o.o. ma być przygotowana i skierowana przede wszystkim do dystrybutorów FM GROUP Polska, ich rodzin oraz klientów. Planuje się, że dystrybutorzy będą mogli skorzystać zarówno z usług abonamentowych, jak i pre-paid. Dla wszystkich przygotowuje się szereg atrakcyjnych rozwiązań, m.in. preferencyjne ceny połączeń wewnątrz sieci (ma to w zamyśle ułatwić budowanie i umacnianie struktur) oraz bezpłatne przeniesienie dotychczasowego numeru (po wcześniejszym wygaśnięciu zobowiązań wobec wcześniejszego operatora). W ofercie pojawią się również aparaty telefoniczne.

Dodatkowo dystrybutorzy FM GROUP Polska będą mogli czerpać zyski z reklamy i sprzedaży usług oraz produktów FM GROUP Mobile. Planuje się również przypisanie do oferowanych produktów wartości punktowych, które mają być włączane do obliczeń poziomu efektywności zgodnie z planem marketingowym obowiązującym w FM GROUP Polska. Firma liczy, że nowy, atrakcyjny produkt przyczyni się do rozwoju dotychczasowych struktur, skłoni do współpracy kolejnych dystrybutorów i przyciągnie następnych klientów.

Mogą Cię również zainteresować