Templariusze i Network Magazyn dzieciom

przez (redakcja NETWORK magazynu)

04.01.2009:Templariusze i Network Magazyn dzieciom 22 grudnia 2008 roku polscy rycerze templariusze z Przeoratu im.
Zwłaszcza w dzisiejszej dobie takie akcje zyskują na znaczeniu, gdyż jak wykazały najnowsze badania, Polacy coraz rzadziej wspierają potrzebujących.

Zwłaszcza w dzisiejszej dobie takie akcje zyskują na znaczeniu, gdyż jak wykazały najnowsze badania, Polacy coraz rzadziej wspierają potrzebujących. Tylko co trzeci Polak w minionym roku wsparł finansowo jakąś organizację społeczną lub przekazał dary na rzecz potrzebujących i nasza skłonność do dobroczynności niestety nie wzrasta – wynika z dorocznego raportu na temat dobroczynności Polaków, opracowanego przez stowarzyszenie Klon-Jawor.

Marta Gumkowska, socjolog ze stowarzyszenia powiedziała, że: "Pomagamy chętnie, ale raczej wtedy, gdy nie wymaga to czasu, wysiłku ani zaangażowania. Łatwiej nam zdecydować się na działanie raczej doraźne i spontaniczne, niż stałe i konsekwentne.
Najczęściej wrzucamy kilka złotych do puszki, gdy uznamy, że pieniądze zostaną wykorzystane na pożyteczny cel. Dużo rzadziej decydujemy się na  regularne  wspomaganie jakiegoś przedsięwzięcia dobroczynnego, a odsetek Polaków, którzy przekazali pieniądze lub dary na cele dobroczynne, jest o jedną trzecią niższy niż trzy lata temu."

Network Magazyn objął patronatem medialnym w 2007 roku dwa przedsięwzięcia charytatywne w całości zorganizowane przez polskich templariuszy. Pierwszy projekt to właśnie "Świetlica", gdzie damy i kawalerowie zobowiązali się dołożyć wszelkich starań, aby podopieczni katowickiej świetlicy mieli lepszy start w dorosłe życie, a drugi to "Projekt Aquila". Jest to inicjatywa, mająca na celu wspomożenie ochrony populacji orła bielika na Śląsku.

Przypomnijmy, że od momentu włączenia się w te projekty magazynu, wielką pomocą wykazało się już kilka firm działających w systemie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. W roku 2007 były to: Akuna Polska Sp. z o.o., A.T.W. Products Sp. z o.o., Betterware Poland Sp. z o.o., FINCLUB Poland Sp. z o.o., Mentor Cosmetics oraz Paweł Szuba współpracujący z FM GROUP i Daniel Kubach z EuCO Sp. z o.o. Natomiast w 2008 roku wsparciem dla potrzebujących wykazały się: AMC Alfa Metalcraft Corporation Sp. z o. o., FM GROUP oraz firma Kondor Sp. z o. o. Za współpracę i pomoc przedsiębiorstwa te po raz pierwszy otrzymały tytuł "Benefactor Templi 2008". Tytuł ten można używać jako znak towarowy na swoich dokumentach i produktach, a jest on certyfikowany stosownym dyplomem oraz repliką średniowiecznego miecza z wygrawerowaną nazwą nagrodzonego dobrodzieja.

(redakcja Network Magazynu, foto: Robert Szalonek)

Mogą Cię również zainteresować