Tour the Europe by DUOLIFE: Podróż ku Wzrostowi i Integracji

przez Maciej Maciejewski
568 odsłony

Tour the Europe by DUOLIFE to nazwa europejskiej trasy, w którą udali się współzałożyciele i eksperci firmy DUOLIFE. To seria wydarzeń, która trwa od lutego do końca 2024 roku i ma na celu zbliżenie społeczności tego projektu poprzez cykl rozwojowych eventów o nazwie Business Development Seminars (BDS). Podróż rozpoczęła się w lutym od fundamentalnego szkolenia BDS w Krakowie, gdzie klubowicze zebrali się, aby wziąć udział w tym kultowym już wydarzeniu.

BDS, czyli Business Development Seminars, to podstawa strategii biznesowej DUOLIFE już od ponad dziesięciu lat. Te wydarzenia zapoczątkowały kariery setek klubowiczów. Będąc częścią społeczności w trakcie wydarzenia, można zdobyć nieocenioną wiedzę, spotkać współzałożycieli DUOLIFE i skorzystać z ich wieloletniego doświadczenia w budowaniu firmy. Uczestnicy mają również możliwość wysłuchania prelekcji praktyków biznesu rekomendacyjnego i ekspertów produktowych. To idealne miejsce do zapraszania nowych gości i nawiązywania kontaktów oraz pogłębiania relacji ze swoimi strukturami.

Po inauguracyjnym wydarzeniu w Krakowie, spółka rozpoczęła niemal cotygodniową podróż do klubowiczów w całej Europie. Trasa liderskiego BDS przesuwała się na mapie od północy na południe, zawędrowała do Rumunii, Grecji, Portugalii, Wielkiej Brytanii i oczywiście była w Polsce. Wydarzenia odbywały się w wielu miastach Europy, a liczba uczestników wahała się od 50 do ponad 300 osób. W tym roku DUOLIFE zmieniło swoją strategię wydarzeń. Oprócz wielkoskalowych eventów, takich jak Today For Tomorrow w Gliwicach (14-15.09.2024) i Leadership Development Seminars w Kielcach, firma postanowiła się skupić na lokalnych spotkaniach z serii BDS by Leaders. Aby zrozumieć tę strategiczną zmianę, rozmawialiśmy o tym z Sebastianem Antkowiakiem, dyrektorem ds. rozwoju sieci DUOLIFE, który uczestniczył prawie we wszystkich wydarzeniach BDS by Leaders. 

Lokalne Zaangażowanie z Globalnymi Wartościami 

Sebastian wyjaśnił: „Wydarzenia BDS by Leaders DUOLIFE zostały zaprojektowane, aby przyciągnąć osoby, które być może nie zdecydowałyby się na przyjazd na event w Polsce, ale chętnie uczestniczą w lokalnych wydarzeniach. Strategia DUOLIFE zakłada, że mimo globalnych wartości, koncentrujemy się na lokalnym działaniu. Współpracujemy z liderami na poszczególnych rynkach i regularnie, podczas comiesięcznych spotkań, omawiamy wszystkie szczegóły naszych działań. Bardzo ważne jest, żeby słuchać liderów i ich oczekiwań względem strategii marketingowej”. 

Kontynuował: „Trzy główne wartości DUOLIFE, czyli zdrowie, rozwój i biznes, są uniwersalne dla wszystkich bez względu na kraj, w którym żyją, bez względu na wiek czy płeć. Biznes DUOLIFE jest fantastyczny, ponieważ odpowiada na te trzy wartości i jest skalowalny. Każde wydarzenie jest unikalne i współorganizowane przez liderów DUOLIFE, za co jesteśmy bardzo wdzięczni. Na każdym wydarzeniu obecny jest jeden ze współzałożycieli spółki, nasi eksperci – dr h.c. Piotr Kardasz, dr n. farm. Justyna Godyń, Joanna Gdaniec, Beata Kapcewicz oraz moja skromna osoba. Staramy się wtedy prowadzić rozmowy na tle kulturowym. Wszystkie spotkania, zarówno oficjalne, jak i te mniej formalne, na przykład kolacje z liderami, są ważnym elementem integrującym naszą społeczność. Pozwalają również na strategiczne planowanie”. 

Wymiana Kulturowa i Strategiczne Kontakty 

Sebastian dodał: „Na każdym wydarzeniu podkreślamy kulturowe uwarunkowania danego kraju i potrzeby, które są z tym związane. Cieszymy się, że liderzy mogą prezentować to, co w ich krajach najlepsze i dzielić się tym z szerszym gronem. Takie wydarzenia umożliwiają naszym klubowiczom i ich gościom z różnych krajów uczestnictwo w międzynarodowych strukturach, ponieważ wszystkie są otwarte dla wszystkich”. 

A co mówili uczestnicy? Na przykład, po BDS by Leaders w Rybniku, uczestnicy opuszczając event nie kryli zachwytu nad panującą atmosferą relacji, miłości i wzajemnego wsparcia. Podkreślali, że DUOLIFE to nie tylko produkt czy firma, ale przede wszystkim społeczność, która stawia na pierwszym miejscu człowieka i jego rozwój. BDS by Leaders Rybnik, Polska, udowodniło, że prawdziwa siła tkwi w ludziach i ich historiach. To wydarzenie nie tylko zainspirowało uczestników do dalszego rozwoju i dążenia do realizacji własnych marzeń, ale także pokazało, jak ważne są relacje i wspólne cele w budowaniu silnej i zaangażowanej społeczności. 

Podczas BDS w Rydze warsztaty prowadzone przez współzałożyciela Piotra Pacygę oraz liczne rozmowy i plany na przyszłość pokazały, że było to nie tylko podsumowanie dotychczasowych osiągnięć, ale również zapowiedź nowych możliwości.  

Podsumowując… Za nami połowa Tour the Europe i choć przedstawiciele DUOLIFE są praktycznie od pół roku w trasie po Europie, bezsprzecznie są zdania, że warto jest spotykać się z klubowiczami w ich miastach. Takie bezpośrednie spotkania pozwalają na budowanie silnych relacji, wymianę doświadczeń i lepsze zrozumienie lokalnych potrzeb oraz oczekiwań. Są one również okazją do podkreślenia, że DUOLIFE to nie tylko globalna firma, ale przede wszystkim społeczność, która dąży do wspólnego rozwoju i wzajemnego wsparcia. Przeżyte wspólnie chwile i emocje umacniają więzi oraz motywują do dalszej pracy i realizacji celów. Dlatego właśnie Tour the Europe by DUOLIFE to coś więcej niż seria wydarzeń; to świadectwo zaangażowania firmy we wspieranie wzrostu, budowanie społeczności i tworzenie możliwości dla swoich partnerów biznesowych na całym świecie. 

Mogą Cię również zainteresować