Na szczęście nasza branża nie rzuca w tej kwestii kłód pod nogi. Jej elastyczność pozwala na sprzedaż towarów i usług, budowanie struktur i powiększanie generowanych prowizji za pomocą internetu. Pisał o tym kilka dni temu red. Maciejewski na swoim blogu (KORONAWIRUS VS. NETWORK MARKETING). Wystarczy się nauczyć jak to robić dobrze.
Z ciekawą kampanią społeczną na ten temat wystartowała wczoraj network marketingowa firma Souvre Internationale. Akcję nazwano #CentrumDowodzenia i w ramach znanego już hasła #ZostanWDomu – dodając człon „i zarabiaj z Souvre” – firma chce nie tylko w kierunku swoich dystrybutorów rozpropagować cenny dziś przekaz pt. zarabiaj online!
Pierwszym nośnikiem informacji jest specjalnie przygotowane wideo, w którym dyrektorzy Souvre pokazują swój biznesowy świat. Ich centrum dowodzenia jest dzisiaj wygody fotel lub sofa, ale działania eskalują na cały zespół i dają wymierne rezultaty. Spółka wciąż zalicza dynamiczne wzrosty. W filmiku można zobaczyć wirtualny spacer po centrum dowodzenia dyrektora globalnego, kulisy pracy kobiet sukcesu i całych zespołów oraz śpiewające zaproszenie do działania. Bardzo fajna, nie tylko edukująca, ale i motywująca akcja: