Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2021 roku sprzedaż koncernu LR Group osiągnęła 220,8 mln EUR

przez Maciej Maciejewski

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2021 roku Grupa LR – wywodzący się z Niemiec koncern sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego (LR Health & Beauty Systems), osiągnął 7,1% wzrost sprzedaży w porównaniu do tego samego okresu w roku 2020. Wzrost sprzedaży odnotowano we wszystkich regionach spółki, co wygenerowało 220,8 mln EUR.

– Z sukcesem kontynuowaliśmy nasz kurs wzrostu w pierwszych dziewięciu miesiącach 2021 roku. Niemniej jednak stało się jasne, że tego lata zachowania konsumenckie zmieniły się ponownie w porównaniu z rokiem poprzednim w związku z postępującą kampanią szczepień i złagodzeniem restrykcji przez polityków. Zgodnie z oczekiwaniami, sprzedaż i zyski w trzecim kwartale były niższe niż w ubiegłym roku, po wyjątkowo mocnym trzecim kwartale na tle pandemii COVID-19 w zeszłym roku. Podsumowując, ogólnie rozwijaliśmy się bardzo pomyślnie nawet podczas pandemii i jesteśmy przekonani, że w całym roku obrotowym 2021 uda nam się nawet osiągnąć nowy rekordowy obrót – powiedział dr Andreas Laabs, dyrektor finansowy i dyrektor operacyjny w LR Global Holding GmbH.

W najbliższych tygodniach powstanie LR Health and Beauty SE – jako całkiem nowa spółka-matka Grupy LR. Ma to być sposób na ułatwienie dostępu do rynku kapitałowego i promowanie przyszłego rozwoju zarówno firmy, jej produktów, jak i ogólnie systemu marketing sieciowy.

Opublikowana wcześniej prognoza finansowa nadal uważana jest za poprawną, a spółka w dalszym ciągu spodziewa się wzrostu przychodów. Oczekuje się, że EBITDA w 2021 roku wyniesie od 33 mln EUR do 37 mln EUR.

Mogą Cię również zainteresować