Współpraca Avon i organizacji Feed the Children. Koncern sprzedaży bezpośredniej przekazał produkty o wartości 10 milionów dolarów

przez Maciej Maciejewski

Okrągłe 10 milionów dolarów. Frma Avon kontynuuje swoją długoletnią współpracę z organizacją non-profit Feed the Children. To niezwykle poważany projekt charytatywny, który rozdziela wśród osób najbardziej potrzebujących darowizny w formie produktów, otrzymane od darczyńców korporacyjnych, aby pomóc lokalnym partnerom społecznym, a w szczególności dzieciom zagrożonym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego.

W tym miesiącu kosmetyczny gigant sprzedaży bezpośredniej – firma Avon, przekazała do Feed the Children produkty higieny osobistej o wartości 10 milionów dolarów. Chodzi o takie rzeczy jak środki czyszczące, szampony, pasty do zębów, dezodoranty i nici dentystyczne i wiele innych. Wszystko po to, aby wesprzeć rodziny znajdujące się w potrzebie.

Odkąd Avon rozpoczął współpracę z Feed the Children 16 lat temu, firma przekazała tej organizacji już ponad 15 milionów funtów odzieży, produktów higieny osobistej i kosmetyków, wpływając na prawie milion rodzin i 3,5 miliona kobiet oraz dziewcząt w 48 stanach USA.

Mogą Cię również zainteresować