Marka perfum, niczym kreacja szyta na miarę, powstaje w kilku etapach. Na początku opracowuje się koncepcję zapachu i określa się dla kogo będzie przeznaczony. Dobierane są odpowiednie składniki czyli nuty głowy, serca i bazy, tak aby ze sobą współgrały. Powstają logo, kolorystyka oraz projekt ekskluzywnego flakonu i opakowanie odzwierciedlające charakter zapachu. Następnie rozpoczyna się produkcja z zachowaniem odpowiednich standardów jakości. Produkt ma być bezpieczny, a składniki nieszkodliwe dla zdrowia konsumenta. Producent jest odpowiedzialny za spełnienie wymogów prawnych koniecznych do wdrożenia perfum, posiadanie raportów bezpieczeństwa, dołączenie odpowiednich informacji o produkcie i jego rejestrację na europejskim portalu zgłaszania produktów kosmetycznych CPNP.
Jeśli planujesz prowadzenie biznesu zajmującego się dystrybucją perfum, z pewnością wiesz, że podstawą sukcesu jest doskonałej jakości, bezpieczny produkt, wydany pod prestiżową i wyróżniającą się marką. Nawet jeżeli nie masz na niego pomysłu, to istnieje możliwość zlecenia jego stworzenia od A do Z komuś doświadczonemu w tej dziedzinie.
Czy wiesz, że istnieje coś takiego jak „private label perfume”? Tak nazywa się coraz bardziej znana usługa projektowania własnej, indywidualnie dopasowanej marki na zamówienie. Korzystają z niej salony kosmetyczne, firmy zajmujące się sprzedażą bezpośrednią i MLM, a także przedsiębiorstwa z branży modowej, które obok odzieży oferują swój zapach. Zespół twórców i producentów perfum zdobędzie zaufanie, jeśli ma umiejętności, które pozwolą mu poradzić sobie z najbardziej skomplikowanymi projektami.
Polska firma MAYbe Cosmetics posiadająca wieloletnie doświadczenie, podjęła takie wyzwanie. W jej zespole znajdują się osoby zafascynowane światem zapachów, nieustannie poszerzające wiedzę w tym zakresie. Choć firma jest producentem swojej linii perfum, wód toaletowych i perfumowanych, tworzy też własne marki dla klientów oraz służy fachową poradą.
Eksperci opracują Twój produkt, ale Ty jako klient będziesz miał wpływ na całokształt procesu. Jednak tym, czego oczekujesz, jest wysokie prawdopodobieństwo zwrotu przy niewielkim nakładzie inwestycyjnym. Z osobistą marką perfum jest to możliwe. Świadczy ona o Twoim profesjonalnym podejściu i liczeniu się z potrzebami konsumenta, gwarantując większe zaufanie klientów, które przekłada się na wysoką sprzedaż.