Zbliża się 60 rocznica biznesu Mary Kay

przez Maciej Maciejewski
663 odsłony

Kosmetyczna spółka Mary Kay Inc. skrzętnie przygotowuje się do obchodów swoich 60 urodzin, które odbędą się we wrześniu br. i wzywa swoje niezależne konsultantki z całego świata do dzielenia się swoimi historiami online. Ma w tym pomóc hasztag #MaryKay60.

W dniu swoich urodzin, ta poruszająca się w systemie MLM firma, planuje opublikować czterdziesto minutowy, specjalny podcast, zawierający nigdy wcześniej nie udostępniane, ciekawe historie, wywiady i spostrzeżenia dotyczące życia Mary Kay Ash. Materiał będzie dostępny na Spotify i innych platformach podcastowych.

– Nasza 60 rocznica to bardzo oczekiwane wydarzenie. To niezwykłe osiągnięcie biznesowe, które świadczy o sile naszej marki, ale w gruncie rzeczy jest to przede wszystkim święto naszych niezależnych konsultantek kosmetycznych. Bez ich pasji, ducha przedsiębiorczości i chęci dawania możliwości zarobkowych nie przetrwalibyśmy nawet sześciu miesięcy. Nie mówiąc już o 60 latach! Dzięki kampanii 60 Years of Stories honorujemy ich całą podróż prowadzącą do tego firmowe święta – powiedział Nathan Moore, prezes globalnej sprzedaży i marketingu.

Mogą Cię również zainteresować