Zbliża się 60 rocznica biznesu Mary Kay

przez Maciej Maciejewski

Kosmetyczna spółka Mary Kay Inc. skrzętnie przygotowuje się do obchodów swoich 60 urodzin, które odbędą się we wrześniu br. i wzywa swoje niezależne konsultantki z całego świata do dzielenia się swoimi historiami online. Ma w tym pomóc hasztag #MaryKay60.

W dniu swoich urodzin, ta poruszająca się w systemie MLM firma, planuje opublikować czterdziesto minutowy, specjalny podcast, zawierający nigdy wcześniej nie udostępniane, ciekawe historie, wywiady i spostrzeżenia dotyczące życia Mary Kay Ash. Materiał będzie dostępny na Spotify i innych platformach podcastowych.

– Nasza 60 rocznica to bardzo oczekiwane wydarzenie. To niezwykłe osiągnięcie biznesowe, które świadczy o sile naszej marki, ale w gruncie rzeczy jest to przede wszystkim święto naszych niezależnych konsultantek kosmetycznych. Bez ich pasji, ducha przedsiębiorczości i chęci dawania możliwości zarobkowych nie przetrwalibyśmy nawet sześciu miesięcy. Nie mówiąc już o 60 latach! Dzięki kampanii 60 Years of Stories honorujemy ich całą podróż prowadzącą do tego firmowe święta – powiedział Nathan Moore, prezes globalnej sprzedaży i marketingu.

Mogą Cię również zainteresować