Budowaliśmy je początkowo głównie w hotelarstwie zarządzając obiektami noclegowymi w jednym z najważniejszych kurortów górskich w Polsce – w Karpaczu. Później sukcesywnie poszerzaliśmy zakres swego działania. Już od 2000 roku wprowadziliśmy na rynek specyficzny i wyjątkowy produkt – vouchery dla firm i korporacji. Miały one podwójny cel – promować konkretne usługi hotelarskie i miejsce wypoczynku, a także umożliwić klientom naszych partnerów korzystanie z możliwie najniższych cen wypoczynku w relacji z jakością usług.

Nasz voucher jest tak skonstruowany, że jego posiadacz nie płaci za nocleg. Opłaca tylko koszty wyżywienia i niektóre usługi specjalne, w praktyce – może osiągnąć obniżkę kosztów pobytu do 60% w stosunku do cen dyktowanych przez hotele.

O ile w początkowym okresie działalności ograniczaliśmy ofertę regionalną hoteli do rejonu górskiego Sudetów (wyjątkowo atrakcyjnego, bo trzeba wiedzieć, że sama Kotlina Jeleniogórska przyjmuje – wg danych GUS – ok. 2,5 mln turystów rocznie, co czyni ją porównywalną z Podhalem), to sukcesywnie rozszerzaliśmy obszar naszego działania na hotele w najatrakcyjniejszych miejscowościach całej Polski. Dziś w praktyce oznacza to możliwość wyboru miejsca wypoczynku w 40 takich kurortach.

Nasz voucher jest produktem niedostępnym w sprzedaży. Nie można go wykupić w żadnym biurze turystycznym, w żadnym portalu rezerwacyjnym. Można go otrzymać tylko wówczas, gdy się jest klientem którejś z firm naszych partnerów. Stanowi on wówczas wyjątkowo atrakcyjny dodatek do zakupionego u nich towaru. Taka dystrybucja wspiera więc na rynku pozycję naszych partnerów, czyniąc zakupy u nich wyjątkowo interesujące, a jednocześnie otwiera przed klientami naszych partnerów nieznane im wcześniej okazje wypoczynku.

O tym co zyskuje „klient naszego klienta” można się przekonać na stronie www.hotelsgratis.pl

Od 2015 roku, dostrzegając zainteresowanie naszą ofertą także poza siecią naszych partnerów biznesowych, poszerzyliśmy ją o produkt „Wypoczywajmy Razem” – oryginalny polski, turystyczny produkt lojalnościowy, uznając, iż praktyka MLM w promowaniu i wypoczynku korzystnych cenowo usług turystycznych może stać się atrakcyjna dla licznych, aktywnych przedstawicieli wielu środowisk. Poprzez wykreowaną własną strukturę chcemy w nowatorski sposób propagować wypoczynek w najpiękniejszych regionach Polski sprawiając jednocześnie, by pożytki z tego czerpali wszyscy zainteresowani uczestnictwem w tym procesie.

To jedyny obecnie dostępny polski program, który – w pewnym skrócie – zakłada, iż uczestnik atrakcyjnego wypoczynku, spędzający urlop w gronie znajomych, z którymi się świetnie bawi, może jeszcze na tym zarobić.

PROFIT TRAVEL CLUB czyli nasza wersja MLM w turystyce, to jest także sposób dla ludzi zainteresowanych organizacją wypoczynku w rozumieniu przynajmniej półprofesjonalnym – sami wypoczywając, oferując w swoim środowisku interesującą znajomych formułę wspólnych wakacji, mogą jednocześnie współtworzyć nowe struktury, zwiększając swoje szanse dynamicznie rosnących dochodów i zachowując prawa do nagrody referencyjnej.

To program dostępny dla wszystkich, bo koszt przystąpienia doń jest symbolicznie niski, a rozwój wykreowanej przez siebie struktury umożliwia najaktywniejszym sukcesywny wzrost dochodów i w konsekwencji udział w zyskach całej firmy.

Więcej o tej idei oraz rejestracja pod adresem www.profittravel.pl