100% SUKCESU PODSTAWY.

przez Edward Ludbrook

Szybki i prosty sposób na to, jak osiągnąć gwarantowany sukces w marketingu sieciowym. Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę.

„Cokolwiek umysł ludzki potrafi stworzyć i
w to uwierzyć, może to również osiągnąć.”
(Napoleon Hill)

Dlaczego sprzedaż bezpośrednia jest sektorem przeżywającym rozkwit? Sprzedaż bezpośrednia jest sektorem dużego wzrostu w marketingu konsumenckim, ponieważ: jest to czynna forma marketingu – to my idziemy do ludzi z informacją, zanim takową sami przeczytają w gazecie lub pójdą do sklepu. To daje nam wielką siłę marketingową. Mamy możliwość poinformowania klienta. Obecnie istnieje tak wiele produktów i sposobów dokonywania transakcji, że klienci stają się coraz bardziej zdezorientowani. Zdezorientowani klienci kupują nazwy, którym ufają (znane jako marki) lub od tych, którzy udzielą im odpowiedniej, niezbędnej informacji. My inspirujemy klienta. Nasi klienci testują i próbują produkty w oparciu o przedstawienie ich potencjału oraz nasze historie o sukcesie. Prezentacja jest indywidualna i emocjonalna.

Jak odnieść sukces?

Wielu ludzi uważa, że sukces w sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowym oparty jest na motywacji. Sukces wcale nie jest oparty na motywacji, lecz na pewności siebie. Przecież każdy, kto przyłącza się do biznesu marketingu sieciowego jest zmotywowany. Tak naprawdę, każdy ma w głębi siebie nieograniczone pokłady motywacji, zwykle napędzanej przez głęboko skrywane, ciche marzenia, które tylko czekają na to, by je wydobyć. Natomiast pewność siebie wyzwala w człowieku te marzenia.

Pewność siebie wyzwala motywację. Kluczem do sukcesu w marketingu sieciowym jest podjęcie działań. Jedynie pewność siebie pozwala Ci działać. Pewność siebie jest kluczem do udanej komunikacji.

Z naszymi produktami i możliwościami jakie stwarza społeczeństwom nasz biznes, zwracamy się do ludzi, których znamy. Ludzie ci znają nas, więc komunikacja jest o wiele bardziej złożona. Jeżeli chodzi o produkty i biznes, słowa znaczą bardzo niewiele, a każdy rozmówca tak naprawdę odczytuje nasz niewerbalny przekaz. Zdaje sobie sprawę, że być może przyjdzie mu coś „kupić”, więc jedyna rzecz, której szuka w naszym spojrzeniu, gestach, mimice twarzy, to… pewność siebie.

Pamiętaj: my sprzedajemy ludziom, których znamy. Nie wywieramy na nich żadnego nacisku. Musimy ich zainspirować, żeby wypróbowali nasze produkty lub przyłączyli się do naszego biznesu. Takie postępowanie wymaga wiary w to, co oferujemy i entuzjazmu, jaki on wzbudza. Udawanie pewności siebie i entuzjazmu przed ludźmi, którzy Cię znają jest prawie niemożliwe. Jeśli wyczują, że udajesz przed nimi, staną się nerwowi i sceptyczni w stosunku do Twojego produktu i biznesu.

Kompetencje

Pewność siebie w marketingu sieciowym oparta jest na czterech kwestiach:

  1. Wierze w to, że podjąłeś mądrą decyzję, decydując się na sprzedaż danych produktów.
  2. Wierze w to, że podjąłeś mądrą decyzję, przyłączając się do biznesu, ponieważ tkwi w nim ogromny potencjał. Owa wiara wypływa ze zrozumienia możliwości, jakie posiadasz.
  3. Wierze w to, że system, na którym oparty jest Twój biznes przyniesie Ci sukces i, że uda Ci się go odnieść. Ta pewność wypływa ze zrozumienia w jaki sposób ten system działa.

Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 19/2008

Mogą Cię również zainteresować