14 000 dystrybutorów wzięło udział w obchodach rocznicy Mary Kay w Dallas

przez Maciej Maciejewski
1755 odsłony

To była naprawdę wielka konferencja. 14 000 niezależnych dystrybutorów wzięło udział w obchodach 60 rocznicy network marketingowej firmy Mary Kay Inc. Wydarzenie miało miejsce w Kay Bailey Hutchison Convention Center (Dallas, USA).

Ale przypomnijmy, że w zeszłym roku liczba uczestników podobnego przedsięwzięcia tej marki w Dallas wyniosła 20 000 partnerów. Firma została założona dokładnie 13 września 1963 roku przez Mary Kay Ash i obecnie jest jednym z wiodących na świecie projektów MLM zajmujących się kosmetykami.

Amerykański urząd ds. turystyki szacuje, że dzięki temu wydarzeniu do kasy hoteli, restauratorów i innych atrakcji w mieście, wpłynie około 26 milionów dolarów (w roku poprzednim 34,1 miliona dolarów). W ramach konwentu jego uczestnicy mieli okazję odwiedzić zakład produkcyjny R3 oraz centrum badawczo-rozwojowe firmy w Lewisville.

Mogą Cię również zainteresować