2,35 miliarda dolarów. Oto historyczny wynik finansowy w PM-International

przez Maciej Maciejewski

Z finansowego punktu widzenia to bez wątpienia historyczna data dla network marketingowej firmy PM-International. Spółka po raz pierwszy przekroczyła wynik 2 miliardów dolarów sprzedaży. Roczne przychody PM w 2021 roku wzrosły o ponad 35% w porównaniu z rokiem 2020, osiągając dokładnie 2,35 mld USD.

źródło: Pixabay

Firma ogłosiła również rekordowy wzrost finansowy na samym rynku niemieckim, gdzie się jej historia rozpoczęła (również 35%). Czapki z głów. W ten sposób PM jest obecnie największą firmą MLM w Europie, a zawdzięcza to nie tylko swojemu know-how, ale przede wszystkim profesjonalnej ekipie wykwalifikowanych pracowników i konsekwentnych partnerów handlowych.

Firma PM-International zaprezentowała swoje wyniki biznesowe na dorocznej konferencji Kick-Off Europe, która odbyła się jako hybrydowa impreza stacjonarna w Luksemburgu i online za pomocą specjalnego projektu PM TV z udziałem ponad 40 000 dystrybutorów z całej Europy.

Podczas swojego przemówienia założyciel i dyrektor generalny spółki Rolf Sorg mocno wpatrywał się w przyszłość swojej firmy, przedstawił również skondensowany przegląd najważniejszych innowacji, które czekają PM w roku 2022.

– Mamy ogromny potencjał rynku globalnego. PM-International opiera się na strategii niszowej i dzięki temu jest już liderem europejskiego rynku w naszej branży. Ale to dopiero początek. Przebicie miliarda dolarów zajęło nam 26 lat, a dwa lata później pokonaliśmy już drugi miliard. W tym roku jesteśmy wyraźnie na dobrej drodze do trzeciego miliarda. Moim celem jest teraz realizacja założonej strategii i wspólne świętowanie jeszcze lepszych wyników finansowych w przyszłym roku podczas 30-lecia naszego biznesu MLM – powiedział Rolf Sorg.

Prezes wiele razy podkreślał również, że swój sukces PM zawdzięcza przede wszystkim wielu niezależnym partnerom handlowym, którzy działają już w ponad 40 krajach na całym świecie. Rolf Sorg podziękował im osobiście za ich wspaniałe osiągnięcia w przeszłości, a zwłaszcza w zeszłym roku: – Dziękuję za nieustające zaangażowanie! Jestem dumny, że mogę z Wami pracować nad poprawą jakości życia milionów klientów i standardu życia setek tysięcy ludzi na całym świecie!

Podczas spotkania firma zademonstrowała również swoje najnowsze rozwiązania cyfrowe, które będą teraz służyły dystrybucji do budowania MLM za pomocą internetu. Ponieważ spółka już na długo przed rokiem 2019 mocno koncentrowała się na cyfryzacji, w ostatnich latach partnerzy handlowi mogli w razie potrzeby pracować całkowicie online. Rozbudowa narzędzi, w tym optymalizacja własnego kanału telewizyjnego PM TV, zapewne przyczyni się do uzyskania zamierzonych wyników finansowych.

W trakcie jednego z paneli firma podkreśliła również planowane ekspansje na 2022 rok informując, że przewiduje otwarcie dziewięciu nowych rynków MLM – w tym Chin, Indonezji, Węgier, Portugalii i Kolumbii – a także poszerzenie swojej obecności na kontynencie afrykańskim i nowe inwestycje w infrastrukturę amerykańską.

– Uczyniliśmy rok 2021 najbardziej udanym rokiem finansowym w naszej historii. Teraz musimy zrealizować naszą motywację i plany na rok 2022 tak, aby wytyczyć kurs na jeszcze bardziej udany rok finansowy – powiedział Patrick Bacher, dyrektor ds. sprzedaży w PM-International.

Mogą Cię również zainteresować